Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie

11. Data: 2006-10-18 17:52:26

Temat: Re: Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):
> Mnie wprawdzie wszystko udało sie ściągnąć, ale plik z Sabriną na dysku
> mam pusty. 3 razy go ściągałam i ciągle to samo. Czy jakaś dobra dusza
> nie mogłaby mi go podesłać na adres w nagłówku?
>
> Pozdrawiam
> Bea
dokładnie robi mi się to samo - pusty plik :-(( Mono

12. Data: 2006-10-18 18:31:01

Od: "Lila Bohatkiewicz" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

posiadam plik z sabriną jeżeli ktoś potrzebuje to mogę podesłać.
pozdrawiam

s.com...

13. Data: 2006-10-19 00:01:11

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Bo ściągnęłas link do pliku a nie sam plik.

Nie wiem czy zajrzałeś do podanych wyżej linków, ale tam
jest taki przycisk i najpierw się odlicza chyba od 10 sek do
1 a potem pojawia się napis: DOWNLOAD i wtedy należy w to
klinąć i wtedy się zapisuje na dysk...
Ja tak klikam i ściąga się niby (chyba 1 rar i 2 zipy albo
na odwrót) a potem się okazuje, że to nie archiwa tylko html-e

Ściągnij taki darmowy
> programik - będzie ściągał za ciebie:
> http://www.freedownloadmanager.org/download.htm i przeważnie trzeba
> poczekać, aż html zrobi swoje - pokaże się okienko ściągania.

Właśnie cały dowcip polega na tym, że ja już jakiś czas
używam tego programu... I nigdy nie było takich problemów...

Nigdy nic takiego mi się nie działo. Już nawet
przeskanowałam kompa z myślą że jakieś wredne bydlę mi
zainfekowało dysk, ale nie...

Pozdrawiam serdecznie :)

14. Data: 2006-10-19 02:26:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

Wygląda na to, że trzeba tam się zarejestrować...

15. Data: 2006-10-19 08:39:53

Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie tez sabrina sciagnela sie pusta
czy moge prosic cie o przeslanie pliku z sabrina?

dziekuje i pozdrawiam

w...@g...pl

16. Data: 2006-10-19 12:23:53

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila Bohatkiewicz napisał(a):
> [...]
>

> Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> dokładnie robi mi się to samo - pusty plik :-(( Mono

Chętnie skorzystam, jeśli to nie kłopot Pozdrawiam Mono

17. Data: 2006-10-20 07:10:31

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono i Wesca!
Wczoraj wysłałam Wam na priv Sabrinę. Poszło w częściach.
Napiszcie czy dotarło.
Ela

18. Data: 2006-10-20 08:55:19

Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje - sabrina doszla

19. Data: 2006-10-20 12:16:59

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedna gazetka

diana extra-szale i skarpety.zip

http://www.4shared.com/file/4185984/d33006fc/diana_e
xtra-szale_i_skarpety.html?s=1

pozdrawiam
Ela

20. Data: 2006-10-20 15:38:24

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a_ja_na_nic_nie_mam_czasu napisał(a):
> Mono i Wesca!
> Wczoraj wysłałam Wam na priv Sabrinę. Poszło w częściach.
> Napiszcie czy dotarło.
> Ela

Doszło, doszło - 12 maili z Sabriną :-)) dziękuję :-)) Mono

do popatrzenia i ściągnięcia
[xxx]Treaz ja szukam..:((
moj sweterek z resztek
Kilka pytań odnośnie xxx