Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie

21. Data: 2006-10-20 16:27:28

Temat: Re: Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie
Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to widać, że na robótkujace dziewczyny można liczyć :-)

22. Data: 2006-10-20 17:11:56

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a_ja_na_nic_nie_mam_czasu napisał(a):
> No to widać, że na robótkujace dziewczyny można liczyć :-)
Jak na narody bratnich krajów :-)) M.

23. Data: 2006-10-21 16:22:30

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> Doszło, doszło - 12 maili z Sabriną :-)) dziękuję :-)) Mono

Witaj Mono!

A czy mogę Cię prosić o przesłanie "moich robótek" ? Bo mi
się to wogóle jakoś pokręciło i nie tak ściąga!!! Htmle mi
robi i już, za chiny ludowe archiwum się nie ściąga... Nie
wiem nawet w czym tkwi problem... :-(
Chodzi mi tylko o "moje robótki" bo Diana i Sabrina to
dziergane gazetki - to nie dla mnie...

Pozdrawiam serdecznie
Rablinka

24. Data: 2006-10-21 18:33:40

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziergane gazetki - to nie dla mnie...
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Rablinka

Te gazetki wszystkie są szydełkowe, nawet Moje robótki. Chyba, że
masz coś innego na myśli pisząc, że te gazetki są dziergane.
Ela

25. Data: 2006-10-21 21:56:09

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Te gazetki wszystkie są szydełkowe, nawet Moje robótki. Chyba, że
> masz coś innego na myśli pisząc, że te gazetki są dziergane.
> Ela

Sorry wogóle miałam nadzieję, że to pójdzie na priva do
Mono, ale coś się nie udało...
Jakoś wydawało mi się, że "moje robótki" są z różnymi
technikami, nie z samym dzierganiem... A Sabrinę i Dianę
kojarzę tylko i wyłącznie ze swetrami...
No ale może coś mi się pomyliło...

Pozdrawiam serdecznie
Rablinka

do popatrzenia i ściągnięcia