Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia

11. Data: 2018-01-19 16:28:09

Temat: Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zarchiwizuje. Są archiwa Państwowe, le i prywatne firmy. Na pewno nie
> prześle do NFZ.

Wydaj mi się , że nie odtuzniasz adresu NFZ, od tego co do NFZtu należy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-01-19 16:41:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, i zakładasz sobie konto w ZIP. Mnie to się nie chce nawet tam
> zaglądać chociaż konto mam założone.

W ZIP sa tylko dane ksiegowe, nie ma tam danyh o histori horoby.
Mam dostęp , używam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2018-01-19 19:53:53

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19-01-18 o 16:28, Stokrotka pisze:
> Wydaj mi się , że nie odtuzniasz adresu NFZ, od tego co do NFZtu należy.

Uważam, że nie masz racji.

14. Data: 2018-01-20 01:04:19

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-19 o 16:41, Stokrotka pisze:

> W ZIP sa tylko dane ksiegowe, nie ma tam danyh o histori horoby.
> Mam dostęp , używam.

Jest wszystko, tylko trzeba w linki wchodzić. Sprawdziłam ile kosztowała
szpital moja operacja. Było tam wpisane, że ponad 20 tysięcy, którą mi
spieprzono na Szaserów. Boli mnie już 3 lata. Nie codziennie, ale boli.
Może jakis mięsieńw nodze mi wycięli oprócz złamania 9-tego zebra.
Ruska, czy ukraińska wojskowa banda.
Nigdy tam już nie pojadę. Niech sobie jeżdżą dalej panowie z rządu, Dla
nich jest chyba osobny budynek, ale prześwietlenia w tym gabinecie co
wszyscy.
Szkoda więcej słów po prostu.

--
animka

15. Data: 2018-01-20 19:44:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam, że nie masz racji.

Wzajemnie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-01-20 20:20:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest wszystko, tylko trzeba w linki wchodzić. Sprawdziłam ile kosztowała
> szpital moja operacja.

Nie ma wszystkiego, są tylko ceny , a mnie to nie interesuje.
To problem NFZtu. Mnie interesuje jakie uwagi o moim zdrowiu , i nie tylko
wpisał medyk.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2018-01-20 22:36:11

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-20 o 20:20, Stokrotka pisze:

> Nie ma wszystkiego, są tylko ceny , a mnie to nie interesuje.
> To problem NFZtu. Mnie interesuje jakie uwagi o moim zdrowiu , i nie
> tylko wpisał medyk.

Idż do rejestracji i poproś (wypełnij wniosek) o wydanie historii choroby.

--
animka

18. Data: 2018-01-21 07:03:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idż do rejestracji i poproś (wypełnij wniosek) o wydanie historii choroby.

Dadzą papierową, a nie tą z komputera.
A w obu może być coś innego.
Medycy myślą, że skoro pacjent nie widzi tego, co w kompie, to mogą
wypisywać tam brednie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-01-21 19:14:46

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-21 o 07:03, Stokrotka pisze:

> Dadzą papierową, a nie tą z komputera.
> A w obu może być coś innego.
> Medycy myślą, że skoro pacjent nie widzi tego, co w kompie, to mogą
> wypisywać tam brednie.

To napisz na tym wniosku, że chcesz wydruk z komputera, albo dane
przeniesione na płytkę CD-RON. Szpitale to już raczej tylko na płytach
wydają wyniki, historie chorób itp. Na płytach sa nadruki z logiem szpitala.

--
animka

20. Data: 2018-01-21 21:40:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeniesione na płytkę CD-RON. Szpitale to już raczej tylko na płytach
> wydają wyniki, historie chorób itp. Na płytach sa nadruki z logiem

Mam jakieś wyniki na płycie, ale nie o to idzie, zresztą złośliwie te wyniki
na płycie nie zawsze są w normalnym formacie.
Idzie mi o treść.
Na razie nie dali.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)