Kim jestem?

11. Data: 2004-12-09 18:50:52

Temat: Re: Kim jestem?
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:41B87C49.13D551D8@metal.agh.edu.pl...

> Eee, zaraz "tak jakoś"! Sępwilk - hybryda co najmniej tak szlachetna
> jak gryf. Tylko sensowną nazwę trzeba wymyślić :-)

Sępwilk już jest w przyrodzie.
;-)
Nazywa się: _ _ _ _ _.
:-O
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

12. Data: 2004-12-09 19:13:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-12-09 21:33:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Sępwilk już jest w przyrodzie.
> ;-)
> Nazywa się: _ _ _ _ _.
> :-O

Jeżeli wiesz coś, czego ja nie wiem ( i może nie tylko ja), to podziel
się z nami tą wiedzą bez niedomówień i dwuznaczników.

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2004-12-09 21:52:13

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cpafjl$gjo$1@atlantis.news.tpi.pl T.W.
<t...@w...pl> napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli wiesz coś, czego ja nie wiem ( i może nie tylko ja), to
> podziel się z nami tą wiedzą bez niedomówień i dwuznaczników.

Hejka. ... "zabrania się chlapania jęzorem i mielenia mailami,
ggadulcami i tym podobnymi narzędziami. Dopuszczalne jest
wtajemniczenie najbliższych członków własnej rodziny, ale tylko pod
warunkiem, iż żaden z nich nie puści pary z dzioba."
Pozdrawiam hieno-szakalowo Ja...cki

15. Data: 2004-12-09 23:23:39

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2004 22:52:13 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
> wtajemniczenie najbliższych członków własnej rodziny, ale tylko pod
> warunkiem, iż żaden z nich nie puści pary z dzioba."

Wszystkie Zgromadzenia Starszyzny są tajne, zabrania się chlapania
jęzorem i mielenia mailami, ggadulcami i tym podobnymi narzędziami.
Dopuszczalne jest wtajemniczenie najbliższych członków własnej rodziny, ale
tylko pod warunkiem, iż żaden z nich nie puści pary z dzioba.

Tak jest w orginale.

Ciebie to nie dotyczy, jasniej tego nie umiałam sformułować.

A do prośby Ewy się dołaczę, też jestem ciekawa.

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-12-10 08:22:19

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>
> A do prośby Ewy się dołaczę, też jestem ciekawa.

Sprawdź to co wycięłaś.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

17. Data: 2004-12-10 10:33:34

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:17hhl1ncmxely$.duc9jblbk7py$.dlg@40tude.net Marta
Góra <m...@m...pl> napisał(a):

> Ciebie to nie dotyczy, jasniej tego nie umiałam sformułować.

Hejka. Wszystkie zwierzęta są równe, ale przecież niektóre należą
do starszyzny. ;-)
Pozdrawiam orwellowsko Ja...cki

18. Data: 2004-12-10 13:24:30

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>
>
> Sprawdź to co wycięłaś.

Jerzy, dwie osoby prosiły Cię o _jasne i jednoznaczne_ wyjaśnienie, a
nie o pogadankę heurystyczną :(

Cóż, nie pozostaje nic innego jak przypomnieć, że pojęcie "sępa
ogrodowego" należy rozpatrywać w kategoriach raczej
fantastyczno-alegorycznych niż zoologicznych.
Co też miałam na myśli, proponując zabawę w wymyślanie nazwy dla
istoty _fantastycznej_ , czyli hybrydy dwóch gatunków. Być może
właśnie została zaprzepaszczona szansa powołania do życia kolejnego
stwora - po gryfach, chimerach, sfinksach, syrenach, centaurach...

Pozdrawiam
Ewa

19. Data: 2004-12-10 13:28:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>

> Jerzy, dwie osoby prosiły Cię o _jasne i jednoznaczne_ wyjaśnienie, a
> nie o pogadankę heurystyczną :(

To nie jest już zagadka skoro Dirko podał rozwiązanie.

> [...]
> właśnie została zaprzepaszczona szansa powołania do życia kolejnego
> stwora - po gryfach, chimerach, sfinksach, syrenach, centaurach...

Masz na myśli połączenie sępa i człowieka czy sępa i wilka?
Na pierwsze nie wiem a drugie można nazwać wilkosem, hienosem lub
szakasem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

20. Data: 2004-12-10 13:53:00

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> A może by tak się udało wyjść poza poetykę hodowców malinojeżyn i
> żubroni tudzież konstruktorów osinobusów? ;-)

SemPol.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy