Kim jestesmy poza kuchnia

1. Data: 2002-04-26 23:09:13

Temat: Kim jestesmy poza kuchnia
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Znacie mnie jako osobe gotujaca i piekaca i wymadrzajaca sie na tematy
kuchenne. Ale przeciez wiekszosc zycia spedzam przed komputerem
wykonujac prace graficzne dla roznych klientow. Jak kogos interesuje,
moze sobie zobaczyc, czym sie moja firma zajmuje. Zapraszam do
odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni tez sie
dolacza ze swoimi linkami.

www.bassettstudio.com

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-04-27 02:27:25

Temat: Re: Kim jestesmy poza kuchnia
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Magdalena Bassett" <m...@w...net>

> [...]
> moze sobie zobaczyc, czym sie moja firma zajmuje. Zapraszam do
> odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni tez sie

Nie powiem.... niezle wygladacie oboje :-))))
barbara

1. Data: 2002-04-27 04:39:53

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> moze sobie zobaczyc, czym sie moja firma zajmuje. Zapraszam do
> odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni tez sie

Heja!
Tia, wiedzialem, ze to "wymondrzanie" to tylko przykrywka czegos
wysublimowanego.

A moja "profesjonalna" stronka to www.mniammniam.pl

A tak z zawody jestem... pedagogiem, a pracuje jako analityk - zajmuje sie
rynkiem prasowym.

pozdr,
grzesio
ps. Magdaleno, a jak sie zyje z takiej pracy???

1. Data: 2002-04-27 06:16:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>moze sobie zobaczyc, czym sie moja firma zajmuje. Zapraszam do
>odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni tez sie

Hej, fajne!!
co ja robie, to sie juz kiedys pod presja przyznalam, a moj sklep
internetowy juz jest prawie gotowy. czekam na jakis niesamowity
spadek od zupelnie mi nieznanego milionera-ekscentryka , by moc
robic co chce

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-27 13:38:19

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Mam nadzieje, ze inni tez sie
> dolacza ze swoimi linkami.

Pracuję jako programista w firmie produkującej oprogramowanie do
wypełniania formularzy. Naszym corocznym produktem jest bezpłatny
program do wypełniania pitów (http://www.pity.pl). A na codzień
zajmujemy się "tworzeniem" innych formularzy krążących w naszej polskiej
biurokracji ;-) (http://www.ips-infor.com.pl/).
--
Gosia

1. Data: 2002-04-27 14:31:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Ostrowski wrote:
> ps. Magdaleno, a jak sie zyje z takiej pracy???

Niezle - ja mam stalych klientow juz od lat, wiec nie musze sie zbyt
wysilac szukajac nowych. Gdy zaczynalam tu, w Santa Barbara, potrwalo ze
dwa lata, zeby nakrecic stala klientele, ale teraz jest ok.
MB

1. Data: 2002-04-27 15:11:24

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie zajmuje pisaniem artykulow:-) Ale nie kulinarnych:-)

1. Data: 2002-04-27 15:23:33

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> odwiedzenia mojej "profesjonalnej" strony. Mam nadzieje, ze inni tez sie
> dolacza ze swoimi linkami.

Ja pracuje w firmie zajmujacej sie sprzedaza uslug internetowych
(www.itt.pl)
W zasadzie zajmuje sie tam wszystkim ...... z wyjatkiem administracji
serwera i pisaniem stron www. :)

Valentine

1. Data: 2002-04-27 15:46:16

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja jestem prawnikiem w firmie wdrazajacej systemy informatyczne ComArch
(www.comarch.com).

Monisia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-27 16:30:51

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a) w wiadomości: <3...@w...net>...
>Znacie mnie jako osobe gotujaca i piekaca i wymadrzajaca sie na tematy
>kuchenne.

Znacie, to poczytajcie ;))

A ja troche pisze
:
http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

O. Taka jestem.
Aha, i syna wychowuje, ale na efekty trzeba bedzie poczekac ;)))

Margola

Przypalona kapusta
ciasto na pizze
śledż pod szubą vel pod pierzynką