Kino

41. Data: 2009-10-06 11:25:56

Temat: Re: Kino
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, tak trudno uwierzyć Ci, że po prostu tak mam? Od dziecinstwa?
Nie spotkałeś nigdy osoby po prostu....zadowolnej, że aż musisz doszukiwać
się jakichs podtekstów?
Nie ma ich.
Nie czuję się lepsza. Ale nie czuję się też gorsza. Wszyscy mamy taką samą
wartość.
Co by tu jeszcze....

Co Cie gniecie CBku? Co Ci drapie??? (jak sweter, to po prostu go sciagnij).
MK

42. Data: 2009-10-06 11:27:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tam, i tak sie zdazysz uswinic. Nie tym, to czym innym.....
To troche jak grzebanie patykiem w g... . Po co?

Trzeba troche zadbac o ta swoja skolatana psyche....i dostarczac jej dobrych
wrazen i bodzców.

MK

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

43. Data: 2009-10-06 11:29:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obłuda.
M.in. twoja.

Po prostu się odp*ol od oceniania swoją obłudną miarą
lepszych od siebie.
To wszystko.

--
CB

44. Data: 2009-10-06 11:31:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, chyba się nie zrozumielismy.
Chodzenie w fajnych ciuchach jest bardzo przyjemne.
Mieszkanie w fajnym miejscu, jezdzenie fajnym samochodem itd.....
Kojarzysz powiedzonko: The difference between men and boys is the price of
their toys?
To takie nasze zabawki...
Ja np. kocham żeglowanie po ciepłych morzach. To jest taka moja zabawka i
coś, dla czego jestem w stanie sporo poświęcić.

Sęk w tym, żeby ciuchy, mieszkanie itd. nie stały się jedynym i wyłącznym
celem. Bo coś wtedy robi się za płasko. No dobra...mogą być celem na pewnym
etapie zycia. Ale przecież człowiek rozwija się i wyrasta z niego....

itd....
Inteligentny jestes, to sam sobie dopisz resztę.

MK

45. Data: 2009-10-06 11:34:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"To już jest koniec , nie ma już nic. Jesteśmy wolni - możemy iść"
Sajonara CBku.

46. Data: 2009-10-06 11:35:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

>A tam, i tak sie zdazysz uswinic. Nie tym, to czym innym.....
> To troche jak grzebanie patykiem w g... . Po co?

Nie bede zaprzeczal - tak, to jak grzebanie patykiem w g. - dobre
porownanie.
Ale mimo wszystko wybieram strategie grzebania w brudach,
dlaczego? ..... nie wiem, na pewno nie dla przyjemnosci.

Lubie trzymac reke na pulsie? Wole byc przygotowany?
Nie chce byc niemile zaskoczony? Wole brudna ale rzeczywistosc jednak?

> Trzeba troche zadbac o ta swoja skolatana psyche....i dostarczac jej
> dobrych wrazen i bodzców.

nie mowie nie,
tylko jest takie powiedzenie, "pesymiste czekaja tylko mile zaskoczenia".
Optymiste - jakby odwrotnie. Nie lubie byc zaskakiwany. Wole znac
brud wczesniej zanim mnie zaskoczy.

ciekawe, bo dotyczy to wyboru strategii zyciowej...

Pozdrawiam,
Duch

47. Data: 2009-10-06 11:37:38

Od: "Reddy" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc o co chodzi?
> Dlaczego nie mogą odczuwać przyjemności np chodząc w fajnych
> ciuchach?
>
> Dlaczego ci to przeszkadza???
>
> Proszę bardzo: odkryj się. ;)
>
> --
> CB

Myśle, że w omawianym przypadku nie chodzi o to, że ktoś zabrania
tym dziewczynom odczuwać przyjemność, ale o to, że są na początku drogi,
która w zasadzie prowadzi donikąd.
Ta przyjemność jest okupiona brakiem przyjemności w przyszłości.
Bo nie będzie kontroli nad własnym życiem, niezalezności, zdolności do
podejmowania
własnych wyborów.
Nie wszystkie - ale większość.

48. Data: 2009-10-06 11:38:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I TY czujesz się uprawniona, aby TO oceniać?
Za kogo się uważasz, do cholery?
Za kogoś w rodzaju "bramkarza" w drzwiach z napisem "przyziemne
przyjemności"?

"Ten jest OK, a ten BE"???

A ja ci mówię: SP*AJ.
To nie jest twoja sprawa jak ludzie _w tym względzie_ korzystają
z wolności.

A może cię w ten sposób krzywdzą, i czujesz się przez to uprawniona
do obrony? Co???

--
CB

49. Data: 2009-10-06 11:40:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz Ocenę z Wyrażaniem swojego zdania.
To spora pomyłka.

Swoją drogą to jesteś jak wrzód na dupie CBku.

MK.

50. Data: 2009-10-06 11:40:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie twoja sprawa, aby to oceniać.

I nie wyłaź mi z k-fa.
Reddy.

--
CB

Użytkownik "Reddy" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ta przyjemność jest okupiona brakiem przyjemności w przyszłości.
> Bo nie będzie kontroli nad własnym życiem, niezalezności, zdolności do

Spocony Chlebowski
CZEKAM !!!
SYLINKU
Abulia
Marcel i Nikodem Legun - Mam Talent 4 odc.