Kiwi ,kiwi, kiwi !

1. Data: 2000-07-01 18:44:09

Temat: Kiwi ,kiwi, kiwi !
Od: "rdarek" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam serdecznie wszystkich !
Przepraszam za bledy w etykiecie ale jestem pierwszy raz na grupie a
korzystam z komputra i maila przyjaciol .
Wiem ze byc moze ten temat byl juz walkowany ale nie potrafie dostac sie do
archiwum grupy .
Wiec postawie sprawe jasno : 3 miesiace temu dostalam drzewko kiwi
(sprzedawca mowil cos o odmianie "isay" czy jakos "aktinida "- moze zle to
wymawiam ).
Interesuje mnie bardzo czy jest to roslina rozdzielnoplciowa czy tez musze
dokupic jeszcze jedno takie drzewko innej plci .
Bede wdzieczna za wszelkie uwagi i doswiadczenia dot. drzewka kiwi .
Z gory wszystkim dziekuje i zycze udanych wakacji w swoich ogrodach i nie
tylko !
Asia

2. Data: 2000-07-05 05:50:08

Temat: Re: Kiwi ,kiwi, kiwi !
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rdarek" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> (sprzedawca mowil cos o odmianie "isay" czy jakos "aktinida "- moze zle to
> wymawiam ).

Ponoć aktynidia "Issai" jest rośliną jednopienną, obupłciową czyli do
owocowania nie wymaga drugiej rośliny.
Moja aktynidia, po wielu latach, zaowocowala pierwszy raz. Nie jestem pewny
dlaczego to zrobiła.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

RE: kret