Klapowy-hamulcowy poucza Prezydenta

1. Data: 2015-12-23 09:34:13

Temat: Klapowy-hamulcowy poucza Prezydenta
Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przyspawany do władzy naczelny głupek Solidarności nie dość że pouczał
wychowanka UJ to jeszcze w dodatku skumał się z niemieckimi mediami by
wspólnie krytykować zachowania polskich władz wybranych przez Polaków
zgodnie z obowiązującą Konstytucją. Kiedyś był kapusiem a teraz zamienia
się w zdrajcę Narodu polskiego. Pewnie chce dorównać takiej szumowinie
jak Tusk.

http://fakty.interia.pl/news-lech-walesa-w-die-welt-
wstydze-sie-za-prezydenta-dude,nId,1944008?dl=polity
ka-krajowa

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-12-23 09:51:51

Temat: Re: Klapowy-hamulcowy poucza Prezydenta
Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> [...]
> jak Tusk.
>
> http://fakty.interia.pl/news-lech-walesa-w-die-welt-
wstydze-sie-za-prezydenta-dude,nId,1944008?dl=polity

A to dla tych co nie lubią zaglądać w linki:

***Lech Wałęsa w "Die Welt": Wstydzę się za prezydenta Dudę
Dzisiaj, 23 grudnia (06:09)

Lech Wałęsa ostro krytykuje prezydenta Andrzeja Dudę. W wywiadzie dla
niemieckiej gazety "Die Welt", były prezydent stwierdza, że "wstydzi się
za obecną głowę państwa".

W rozmowie z gazetą były prezydent zarzuca Andrzejowi Dudzie łamanie
konstytucji. Jak mówi, prawo można zmieniać, ale tak długo jak
obowiązuje trzeba go przestrzegać. Wałęsa przekonuje, że Andrzej Duda
pracuje na rzecz Prawa i Sprawiedliwości i nie jest wolny. Dodaje, że to
niedobry prezydent i że się za niego wstydzi.
Pytany przez gazetę, czy przyłączy się do antyrządowych protestów, Lech
Wałęsa odpowiada, że jest już zmęczony, ale chyba nie będzie miał
wyboru. Jak mówi, nie pozwoli na to, aby rząd niszczył polski dorobek i
wystawiał kraj na pośmiewisko. Pytany o swoją wypowiedź na temat wojny
domowej w Polsce, Wałęsa ostrzega, że sytuacja może wymknąć się spod
kontroli. Jak mówi, konflikt będzie narastał, a potem wystarczy jedna
prowokacja, żeby się zaczęło.***

Czytaj więcej na
http://fakty.interia.pl/news-lech-walesa-w-die-welt-
wstydze-sie-za-prezydenta-dude,nId,1944008?dl=polity
ka-krajowa#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_cam
paign=firefox

3. Data: 2015-12-23 11:38:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
[...]

To muszisz obłudny buraku zastrzelić Dudę ostatnio w Niemczech pluł na Polskę,
rostrzelać Pis bo non stop skarżyli się w Usa , sprawa smoleńska. Rydzyka w Brukseli
itd.. KAPUSIE.
Bo Wałesa uważa i ma racje że jesteśmy europą i ma prawo tam mówić co się dzieje, a
wy kurwa gnoje jakie?

4. Data: 2015-12-23 12:31:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/618794,Rydzyk
-w-Brukseli-jestem-dyskryminowany-w-Polsce

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
334291,kaczynski-o-tradycji-zdrady-narodowej-a-rok-t
emu-pis-mowil.html

http://pikio.pl/rosati-duda-w-niemczech-skarzy-sie-n
a-polske/

5. Data: 2015-12-23 14:27:02

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]

> smoleńska. Rydzyka w Brukseli itd.. KAPUSIE. Bo Wałęsa uważa i ma
> racje że jesteśmy Europą i ma prawo tam mówić co się dzieje, a wy

Globku, uważaj bo żyłka w zniewolonym mózgu Ci pęknie jak się będziesz
tak podniecał.

Ale do rzeczy. Powinieneś czytać uważniej całe teksty a nie polegać
wyłącznie na nagłówkach newsów. Jeżeli nie wiesz czemu służą nagłówki to
pozwolę sobie objaśnić Ci ich rolę. Otóż nagłówki są po to by
przyciągnąć czytelnika, by wstrzyknąć mu to co chce mu się podać. Tak
działa każda propaganda. Dopiero w tekście ukryte są informacje zbliżone
do prawdy by nikt nie mógł potem pismakowi i redakcji publikującej
spłodzoną przez niego treść, że napisał nieprawdę. News to jest niepełna
prawda, półprawda czyli oszustwo według mnie i nie tylko mnie. Kiedyś
polecałem książkę napisaną przez amerykańskiego psychologa Paula Ekmana
a zatytułowaną "Dlaczego dzieci kłamią". Przeczytaj a dowiesz się, i być
może że zrozumiesz, w jaki sposób można manipulować człowiekiem serwując
mu nie całą lecz tylko fragment, który manipulujący chce utrwalić w
umyśle swojej ofiary jeżeli nie ma ona wiedzy i poczucia własnej
wartości, przez co jest osobą nie w pełni niezależną. A skoro ne jest
osobą niezależną to jest osobą uzależnioną od tego, który wie od niej
coś więcej. I Ty dokładnie takiej właśnie manipulacji gazetki ulegasz -
zauważyłem to już niejednokrotnie ale chciałem Ci oszczędzić kopniaka.
Ty jednak brniesz dalej w zaparte niczym zakapior Baran.

6. Data: 2015-12-23 17:34:50

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar napisał:
> [...]
> zgodnie z obowiązującą Konstytucją. Kiedyś był kapusiem a teraz zamienia
> się w zdrajcę Narodu polskiego. Pewnie chce dorównać takiej szumowinie

Bolek już dostał swoją szansę, lustrację zablokował
rozwiązując rząd.

W końcu owdzięczył sie za "śmiech losu" sprzed
lat kiedy to wygrywał w Lotto kiedy kasa była
potrzebna, czyż nie?

7. Data: 2015-12-23 19:01:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2015 09:34:13 +0100, LeoTar napisał(a):

> [...]
> zgodnie z obowiązującą Konstytucją. Kiedyś był kapusiem a teraz zamienia
> się w zdrajcę Narodu polskiego. Pewnie chce dorównać takiej szumowinie

Wart Pac pałaca.

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

8. Data: 2015-12-23 19:03:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2015 09:51:51 +0100, LeoTar napisał(a):

> Pytany o swoją wypowiedź na temat wojny
> domowej w Polsce, Wałęsa ostrzega, że sytuacja może wymknąć się spod
> kontroli. Jak mówi, konflikt będzie narastał, a potem wystarczy jedna
> prowokacja, żeby się zaczęło.

Nosz debil po prostu. Prorok od siedmiu boleści. Ale już nie mówi, kto
miałby prowokować :->

9. Data: 2015-12-23 19:07:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2015 08:34:50 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

> Bolek już dostał swoją szansę, lustrację zablokował
> rozwiązując rząd.
>
> W końcu owdzięczył sie za "śmiech losu" sprzed
> lat kiedy to wygrywał w Lotto kiedy kasa była
> potrzebna, czyż nie?

Akurat teraz inni potrzebujom i wygrywajom - nadal 3-]

10. Data: 2015-12-23 21:50:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

> kurwa gnoje jakie?

Globku, uważaj bo żyłka w zniewolonym mózgu Ci pęknie jak się będziesz

********

Robicie dwa salta obłudy w jednym zdaniu.
1. Non stop skarżycie się w Uni i USA.
2. Rżniecie wielkich wrogów zagranicy i oskarżacie tych dla których jesteśmy
wspólnotą że wspólnotę informują, co jest w tym przypadku normalne, bo jesteśmy w
Uni.

Rany jaka ta ciemnota zmanipulowana
Słuchacie Wałesy?
Nato i Smoleńsk podobieństwa
Najnowszy sondaz: PiS 38%, Kukiz 21%, PO 16%, Nowoczesna 6% (re: KOD walczy)
Dyktatura ciemniaków