Klaps w imię boga

51. Data: 2020-07-29 01:04:48

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 00:08, m...@g...com wrote:
> Oj, zeby tylko...
> ---
> No coz. Kiedys zrozumiesz/ i oby przyjmiesz i to co Lazariew przespal ;)
> A przespal cale Chrzescijanstwo... ;))

//wlasnie, ze nie...

Czytaj tom 5, pt: "Pytania i odpowiedzi"

https://docer.pl/doc/xsc8c05

//jest tam sporo o wybieganiu myslom w przyszlosc... oddzialywaniu, czy
kreowaniu przyszlosci...!

52. Data: 2020-07-29 10:16:26

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Jul 2020 22:15:41 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f2087b6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

> rence opadajom...!

Som, to i opadajom, jak nie som, to nie opadajom.

53. Data: 2020-07-29 11:57:10

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2020 o 15:42, Kviat pisze:

> Zostają takimi głąbami jak ty, którzy nie wiedzą jaki Ziemia ma kształt.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Gorzej, i to znacznie gorzej  z takimi jak ty, którym to się wydaje że
coś wiedzą.

54. Data: 2020-07-29 11:58:00

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 14:55, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 14:08:57 +0200
> doszła do mnie wiadomość <rfmg4m$16hu$2@gioia.aioe.org>
> od trybun <L...@j...cb> :

> Nie, nie jest tym samym.
> Ziemia została bardzo dobrze przebadana, jej kulistość potwierdzona obserwacjami, w
> przypadku dewocjonaliów typu obrazki bazujemy na domysłóach, których zgodności z
prawdą
> namacalnie potwierdzić nie sposób.
> Teraz link, jeśli nie masz zamiaru zajrzeć, to nie odpisuj, w takim wypadku nie
> [...]

Tak to potrafi powiedzieć każden jeden, że coś wie, a w rzeczywistości
posługuje się czystą wiarą.

Faktycznie dobrze wyczułeś moje intencje - nie mam zamiaru zaglądać pod
linki. Z wielu powodów, z choćby z takim na czele że chcę z to z tobą
podyskutować a nie z tezami znalezionymi w necie.

> No ale trzeba mieć te wątpliwości, znaczy się, to nie powinny być wątpliwości
wyssane z
> pięty.

Jasne, każdy inteligentny człowiek powinien mieć wątpliwości, oczywiście
o ile jest inteligentny. I jeszcze jedno - nie mylić wątpliwości z negacją.

55. Data: 2020-07-29 11:59:47

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 23:28, Ilona pisze:

> Dokladnie wszytko zgodnie z instrukcjom dla aktywistow... i moze, nie
> moze inaczej...?
>
> //a ten 'sig, to rzeczywiscie wyglonda jak pozostalosc po jakiejs
> traumie... a moze to po tym, jak Skinhedzi mu dupe skopali...?

Ja stawiam na zawód miłosny w stosunku do kogoś z ludzi Kościoła - jakaś
zakonnica ew kleryk odrzucili jego zaloty i wyszło to co jest..

56. Data: 2020-07-29 13:39:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2020 o 11:59, trybun pisze:

> Ja stawiam na zawód miłosny w stosunku do kogoś z ludzi Kościoła - jakaś
> zakonnica ew kleryk odrzucili jego zaloty i wyszło to co jest..

LOL :)

A ciebie kto skrzywdził, że nie wiesz jaki Ziemia ma kształt?
Stawiam, że przeżyłeś zawód miłosny do nauczyciela, który odrzucił twoje
zaloty i wyszło to co jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2020-07-29 20:36:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 21:27, m...@g...com pisze:

> ---
> jestes sadystom i szukasz kogos do sadomaso? ;P
> Mozna to bylo juz wczesniej wywiesc...ten kult
> ego i narcyzm z przenoszonom ambiwalencjom ;)

uwazaj na kolana
--
gazebo

58. Data: 2020-07-29 23:36:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 10:16, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Jul 2020 22:15:41 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5f2087b6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82
_Chrystusowy_w_Polsce

> Som, to i opadajom, jak nie som, to nie opadajom.

//mamy tu dla ciebie dwa filma...!

1).
ETYKA KATOLICKA A DUCH KAPITALIZMU - POJĘCIA PODSTAWOWE CZ. 8

https://www.youtube.com/watch?v=SkgElJikkdk

2).
Krzysztof Karoń - Etyka katolicka a duch kapitalizmu - Łomża 15.03.2017

https://www.youtube.com/watch?v=figcBunLgRo

//i zacznij cos kumac, bo normalnie q*wa... styd...!

59. Data: 2020-07-29 23:45:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 11:59, trybun wrote:

> Ja stawiam na zawód miłosny w stosunku do kogoś z ludzi Kościoła - jakaś
> zakonnica ew kleryk odrzucili jego zaloty i wyszło to co jest..

Wyraznie widac, ze to jakas trauma... ale, ze az taka...?

//moze, to tylko babcia kazala kwiatki sypac na Bze Cialo a ona se
chciala podzwonic... :)))

60. Data: 2020-07-30 19:03:53

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Jul 2020 23:36:41 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f21ec33$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%8
2_Chrystusowy_w_Polsce

>//mamy tu dla ciebie dwa filma...!

Ja też coś mam, rozmyślania nad zagadkami bytu, to jako odpowiedź na wielce ciekawe
linki:

https://www.youtube.com/watch?v=-Cs8JrARyww

Religiancki śmietnik w głowie
detorexum