Klasa sportowa

21. Data: 2009-03-29 20:09:12

Temat: Re: Klasa sportowa
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Chodziłam do klasy sportowej. Na 25 osób w 8 klasie było 15 czerwonych
> pasków. Jestem zwolennikiem klas profilowanych i nie ma powodu bać się
> tego sportu, treningów, zawodów. W wersji szkolnej nie jest to sport
> wyczynowy. Ot większa ilość zajęć sportowych, jakiś obóz, zgrupowanie. IMO
> sport dla dziecka to zawsze dodatkowy rozwój. Nie wiem, czemu tak się
> większość spięła, że te klasy to zbieranina dzieci, które sobie przez
> zajęcia dodatkowe z nauką nie radzą.

Może też mają pewne doświadczenia, co?

Qra

22. Data: 2009-03-29 20:10:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Niewątpliwie można być wybitnym maratończykiem z dyplomem ukończenia
> gimnazjum. I tak do emerytury.

I to jakaś ujma? Nie wiem czy pamiętasz pierwsze wypowiedzi przed kamerą
Adama Małysza notabene dekarza.

--

Paulinka

23. Data: 2009-03-29 20:12:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> I to jakaś ujma? Nie wiem czy pamiętasz pierwsze wypowiedzi przed kamerą
> Adama Małysza notabene dekarza.

Bardziej mnie interesują ostatnie wypowiedzi Adama Małysza jako aktywnego
kadrowego sportowca. Jak będą.

Qra, PS. dekarz to akurat bardzo dobry zawód

24. Data: 2009-03-29 20:12:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Może też mają pewne doświadczenia, co?

Może i mają, ale zakładam, że dziecko Agnieszki na zajęcia wyrównawcze
nie chodzi i dodatkowe zajęcia pozostaną bez wpływu na jego inteligencję
i zdolności.

--

Paulinka

25. Data: 2009-03-29 20:16:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może i mają, ale zakładam, że dziecko Agnieszki na zajęcia wyrównawcze nie
> chodzi i dodatkowe zajęcia pozostaną bez wpływu na jego inteligencję i

No. Ja też nie wyrosłam generalnie na głupola. Jakimś cudem.

Qra, albo i wyrosłam... hm...

26. Data: 2009-03-29 20:19:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bardziej mnie interesują ostatnie wypowiedzi Adama Małysza jako
> aktywnego kadrowego sportowca. Jak będą.
>
> Qra, PS. dekarz to akurat bardzo dobry zawód

A i owszem.
Nie ma co popadać w paranoję. Jak sobie dziecko nie radzi z nauką to i w
dobrej klasie będzie miało kłopoty i nawet brak dodatkowych zajęć mu nie
pomoże.

--

Paulinka

27. Data: 2009-03-29 20:39:56

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 21:48:23 +0200, Paulinka napisał(a):

> Jeśli ma talent sportowy, dlaczego
> nie miałby go rozwijać w takiej klasie.

Niech rozwija.
--
waruga

28. Data: 2009-03-29 20:40:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, albo i wyrosłam... hm...

No właśnie. ;)

Ewa

29. Data: 2009-03-29 20:44:13

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 21:51:15 +0200, D napisał(a):

> Śmiem przeczyć

A czy ja twierdzę, że wszędzie jest tak samo?

> U nas nie było żadnej ruchowej klasyfikacji.

Ale ja pisałam o klasyfikacji semestralnej, nie ruchowej.
--
waruga

30. Data: 2009-03-29 20:47:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga pisze:

> Niech rozwija.

To w czym jest problem, w tym że inne dzieci z talentami
sportowymi ucierpią, bo jakieś dzieci są mniej zdolne?
Tutaj chyba należy oddać odpowiedzialność nauczycielom i rodzicom.
Trudno mówić, że w słabszej grupie dziecko się na 100% będzie cofać.

--

Paulinka

buty - reaktywacja
Zerówka dylemat
ułamki
zaczynaja sie dobierac do d4 coponiektrorym "menedzerom"
Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.