Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Date: Sun, 9 Aug 2020 10:53:38 +0200

W dniu 07.08.2020 o 12:49, silvio balconetti pisze:
> [...]
> nie tylko za głos, ale też za milczenie. Niech sobie faszyści
> wyrabiają, co chcą, a wyborca ma milczeć (bo przyjdą totalni i
> zabiorą!). Niech sobie policja zamyka ludzi za ,,znieważanie pomników"
> (serio?). Niech nasi zniszczą sądy, niech się upasą ile wlezie, a ty,
> wyborco, masz na to wszystko patrzeć i popierać, bo inaczej wiadomo,
> co się stanie. Nie wiem, czy jest coś bardziej podłego, niż wyciągnąć
> pomocną dłoń do rodziny, która ledwo wiąże koniec z końcem, ale w
> drugiej dłoni trzymać cyrograf do podpisania.

k-zaatakowala-janusza-gajosa-bo-o-czyms-jej-przypomi
na/7m2qzp2

> [...]
> Wojskowi i policjanci poludniowo-afrykanscy bili i masakrowali
> biedakow, ktorzy w swoich blaszanych klitkach (bez wody, toalety) nie
> mogli wytrzymac rygorow kwarantany. Czasem znajdowali sobie ofiary na
> ulicy i zmuszali do przeczolgania sie po sciekach. Mundurowi i ich
> ofiary to w 100% czarni.
>
> Inny film dotyczyl malp czlekoksztaltnych - szympansow i bliskich im
> bonobo. Szympansy ciagle walcza, rywalizuja ze soba i prowadza krwawe
> wojny. Bonobo sa pokojowe i rozne spory czy rywalizacje lagodza
> poprzez seks. Homo sapiens rozwinal sie droga szympansow.

n/album-72157671793402035/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28589985591/i
n/album-72157671793402035/

Gajos aktor  z pewnością niezły. Jednak jak widać recenzowanie zawodu
wykonywanego przez aktorów wyraźnie mu nie wychodzi.. Co jest najlepsze
aby się utrzymać u władzy mimo tego że rządzić się nie umie, - dla
skłócenia Polaków nie ma alternatywy. Klika okrągłostołowa świadomie i z
premedytacją doprowadziła do tego że Polacy mogą głosować tylko i
wyłącznie na potencjalne mniejsze zło. Wina Kaczyńskiego w tym dokładnie
taka sama jak Tuska, Walęsy czy Kwaśniewskiego.