Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją

Subject: Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Ilona <i...@u...net>
Date: Mon, 10 Aug 2020 04:45:35 +0200

On 2020-08-09 21:06, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
n/album-72157671793402035/

n/album-72157671793402035/

> [...]
> Niemcy, kraje baltyckie, Polska, Rumunia, Wegry, Hiszpania, Portugalia)
> byli dumni z tego, ze sa faszystami, stosowali rozne metody, prowadzili
> wojny lub trzymali sie z dala od nich.
>
> Btw. Dochodza do mnie rozne wiesci z Polski i zaczynam jakos cenic stary
> PRL. Towarzysze walczyli z roznymi "odchyleniami", pozniej
> "wichrzycielami" i "silami antysocjalistycznymi", ale byl to w koncu
> margines - grupa niezadowolonych komunistow, profesorow, robotnicy,
> ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
> sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,

//ale, to strasznie infantylne masz te wyobrazenia o PRL, jesli uwazasz,
ze wydarzenia grudniowe mialy podloze w podwyzce cen kielbasy...!

hint: Gierkowcy, dokladnie tydzien pozniej, nie wyskoczyli krolikowi z
kapelusza!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Grudzie%C5%84_1970#Bil
ans_wyst%C4%85pie%C5%84