Klematis

1. Data: 2003-05-28 08:18:26

Temat: Klematis
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !

Pierwszy raz jestem u was na grupie ale mam do Was gorącą prośbę .
Doradźcie mi czym można nawozić Klematisa na balkonie .

Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2003-05-28 08:53:01

Temat: Re: Klematis
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszy raz jestem u was na grupie ale mam do Was gorącą prośbę .
> Doradźcie mi czym można nawozić Klematisa na balkonie .
Wydaje mi sie, ze typowym granulowanym nawozem do tych roslin. Robie tak
bynajmniej u siebie, co prawda nie na balkonie, ale nie sadze, aby to w
jakis sposob przeszkadzalo. W koncu w donicy tym bardziej trzeba dokarmiac.

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2003-05-28 09:36:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bb1rf5$i49$1@nemesis.news.tpi.pl Dorota
<d...@p...fm> napisał(a):

> Doradźcie mi czym można nawozić Klematisa na balkonie .

Hejka. Ja bym podlewał 2% roztworem Florovitu, tylko do końca lipca.
Pozdrawiam balkonowo Ja...cki

4. Data: 2003-05-28 09:50:36

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Asia
>
> A czy możesz podać nazwę tego środka i ewentualnie firmę ? ja dopiero
raczkuję w tej dziedzinie
Dziękuję
Dorota

Mrówki na brokułach i wszedzie -pomocy!