Kłopot rozwiążmy!

1. Data: 2003-02-04 20:01:03

Temat: Kłopot rozwiążmy!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak po cichutku nabrzmiewa problem.
Będzie zjazd u Bogusława.
I w sporej liczbie głów pojawił się problem. Co mu tam w prezencie zawieźć,
czego On nie ma!! I co by mu radość oczywiście sprawiło.
Konsternacja jest ogólna.
Ponieważ widziałem jego ogródek to juz kilka osób mnie delikatnie
podpytywało czego tam nie ma. :-))))
Oświadczam publicznie: nie widziałem tam ani jednej główki kapusty!!! A
rozglądałem się bacznie! Zresztą brak główek kapusty Jerzy może potwierdzić!
Myślę, że sadzonki kapusty Bogusławowi radość mogą sprawić. Ziemia tam
niezła, teren rozległy i aż się prosi o właściwe wykorzystanie.... No i te
dopłaty unijne....
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-02-04 20:04:32

Temat: RE: Kłopotrozwiążmy!
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

(...)
> Myślę, że sadzonki kapusty Bogusławowi radość mogą sprawić.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
Czy kapusta to potoczna nazwa karczocha ???
:-) Bogusław

3. Data: 2003-02-04 20:23:33

Temat: Re: RE: Kłopotrozwiążmy!
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (=?ISO-8859-1?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=) napisał
(a):

> Behalf Of Janusz Czapski
>
> (...)
> Czy kapusta to potoczna nazwa karczocha ???
> :-) Bogusław

No zaraz o ile mnie pamięć nie myli to było tam coś o ozdobnych liściach.
;-)))
pozdr. Jerzy

4. Data: 2003-02-04 20:36:19

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zawieźć,
> czego On nie ma!! I co by mu radość oczywiście sprawiło.

Hej,

Zaproponowalbym Rubus Parfifolius, ktory tak pieknymi owocami po raz
pierwszy obrodzil w Anglii w 1825 roku, ale boje sie awantury ze strony tego
Pana powyzej.

Wojtek Pa

5. Data: 2003-02-04 22:47:22

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potwierdzić!
> Myślę, że sadzonki kapusty Bogusławowi radość mogą sprawić.

Januszu.Gdybym był złośliwy to napisałbym : wystarczą nasze głowy ;-))))
A poważnie :w zeszłym roku zawiozłem fioletowy barwinek i krwawnik
rozetkowy - Gospodarz udawał zachwyconego ;-))))
W zamian dostałem : oooo ,to tajemnica .W każdym razie jestem zachwycony .
--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

6. Data: 2003-02-04 23:15:12

Temat: Odp: Kłopot rozwiążmy!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1pgh3$sj4$...@a...news.tpi.pl...
> Januszu.Gdybym był złośliwy to napisałbym : wystarczą nasze głowy ;-))))
I to jest prawidłowa odpowiedź :-)))
> A poważnie :w zeszłym roku zawiozłem fioletowy barwinek i krwawnik >
rozetkowy - Gospodarz udawał zachwyconego ;-))))
Dobrze wychowany On ci jest :-)))
> W zamian dostałem : oooo ,to tajemnica .W każdym razie jestem
No pochwal się. Niech Ci zazdroszczę ;-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-02-05 07:25:06

Temat: Re: Odp: Kłopot rozwiążmy!
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> I to jest prawidłowa odpowiedź :-)))

Ale to musi byc cos, czym Bogus sie bedzie cieszyl po naszym odjezdzie!
Nie uchodzi przeciez odbierac prezenty!

> rozetkowy - Gospodarz udawał zachwyconego ;-))))
> Dobrze wychowany On ci jest :-)))

To jest pewna pociecha...
Nawet jesli sie przywiezie wyjatkowo dorodne klacze perzu, to Bogus z
Grazynka wyraza swoja radosc roznymi wyrazami :-)

> No pochwal się. Niech Ci zazdroszczę ;-)))

A cos Ty!
Bedzie nas meczyl i sie cichcem zachwycal!

BTW. Moze by tak zaczac szyfrowac dyskusje, bo Boguslaw nie bedzie mial
niespodzianki. Moze przetlumaczyc programowo na nagielski i z powrotem? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. A moze tresowanego kreta?

8. Data: 2003-02-05 08:15:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-02-05 08:18:56

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Moze by tak zaczac szyfrowac dyskusje, bo Boguslaw nie bedzie mial
> niespodzianki.
Podobno jest taki ślubny obyczaj, ze nowożeńcy robią listę prezentów, ktore
chcieliby otrzymać, a weselni goscie wybierają z tej listy i dostarczają.
Zapobiega to prezentom zbędnym i jednakowym. :-)
Gdyby tak to urządzić, to teraz byłaby kolej na Bogusława by taką listę
opublikował. Przy okazji wszyscy bedziemy wiedzieli o jego brakach ;-)))

Moze przetlumaczyc programowo na nagielski i z powrotem? :-)

Ani się waż! ja jeszcze chcę pożyć! :-)))

> PS. A moze tresowanego kreta?
Kolejnego spadochroniarza?? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-02-05 10:36:26

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Gdyby tak to urządzić, to teraz byłaby kolej na Bogusława by taką listę
> opublikował. Przy okazji wszyscy bedziemy wiedzieli o jego brakach ;-)))

To zły pomysł Januszu.
Bo będziesz zmuszony załatwiać cites i takie tam duperele.
Może taka propozycja : każdy przywozi "coś" i robimy targowisko próżności z
pierwszeństwem dla Gospodarzy ?

--

Tłumaczenie
Kaktusy