Klopot z uchem po odbyciu lotu samolotem

1. Data: 2006-09-12 11:53:46

Temat: Klopot z uchem po odbyciu lotu samolotem
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem zwiazany z lataniem samolotami. Otóz
podróz znosze calkiem przyzwoicie, ale pod wplywem zmian
cisnienia zatyka mi sie prawe ucho. O ile jest to normalne podczas
samej podrózy, to u mnie utrzymuje sie to juz do konca dnia
(musze sie przespac kilka godzin, aby stan wrócil do normy). Za 2
tygodnie znów lece samolotem i zastanawiam sie co tez moze pomóc
na taka przypadlosc. Próbowalam wszelkich sposobów naturalnych
typu zucie gumy badz zatykanie nosa i przetykanie uszu. Bylam tez
u laryngologa, który polecil mi Disophrol i powiedzial, ze
alergicy (bo jestem alergiczka) maja pewne problemy ze wzgledu na
zwezone drogi oddechowe. Z kolei pani alergolog powiedziala, ze to
nie ma nic wspólnego z alergia. Jestem wiec troche w kropce, a
przyznam, ze brak sluchu na prawe ucho do konca dnia, po podrózy
samolotem, jest mocno utrudniajacy normalne czynnosci.

Moze macie jakies porady co mogloby mi pomóc?

Dzieki z góry!

2. Data: 2006-09-12 14:12:30

Temat: Re: Klopot z uchem po odbyciu lotu samolotem
Od: "tpi" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ten sam problem , ból i blokada ucha utzrmuje sie nawet kilka dni , w
czasie lotu próbuj wyrównywac cisnienie w uszach np. jedz cukierki zuj gume
, ale to u moim przypadku nie pomaga ,najlepiej nie latac

jacek

3. Data: 2006-09-13 09:29:37

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To i tak drobna dolegliwość w porównaniu z przyjemnością, która
mnie kiedyś spotkała. Wracałam z podróży przeziębiona i
popękały mi naczynia na błonie bębenkowej + zapalenie ucha.
Od tamtej pory uważam nawet na katar podczas podróży lotniczej.

Dalej plujcie na lekarzy;)
Lęk latania samolotem
anemia
Zgrubienie pod pacha