Kłopotliwy sąsiad

1. Data: 2003-06-25 07:37:07

Temat: Kłopotliwy sąsiad
Od: "Arkadiusz Dudka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam problem z sasiadem, facet jest straszny flejtuch. Na swojej dzialce
zrobil magazyn rupieci od plotu do plotu (sam ledwo tam moze wejsc).
Dodatkowo caly teren dzialki porasta mu chwast o wysokosci przynajmniej 0,5
m, no i niestety przenosi sie to do mnie. Przypuszczam, ze ma tez w tych
ruipeciach jakis odplyw wody z wc i zlewu, bo niestety czasem to czuc.
Rozmawialem z nim juz kilka razy ale nic to nie pomaga. Czy moze ktos mial
podobna sytuacje lub wie co mozna zrobic, moze jest jakas droga prawna?

Pozdrawiam AD.

2. Data: 2003-06-25 09:57:34

Temat: Re: Kłopotliwy sąsiad
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/
> [...]
ktos mial
> podobna sytuacje lub wie co mozna zrobic, moze jest jakas droga
straz miejska, sanepid, policja , wydział ochrony sreodowiska i od
poczatku
huck

3. Data: 2003-06-25 11:05:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktos mial
> prawna?
> straz miejska, sanepid, policja , wydział ochrony sreodowiska i od

Hehehe:))) To nic nie da.Hehehe:)))

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-06-25 11:23:53

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe:))) To nic nie da.Hehehe:)))
>
> Pozdrawia boletus
da, da tylko kwestia długiego czasu
w okolicy gdzie kiedys mieszkałem był facio ktory na swojej posesji
zrobił formalny smietnik zbierał z okolicyy co sie tylko dało
i w koncu po licznych i długotrwałych skargach sasiadów zrobiono z
nim porzadek
huck

5. Data: 2003-06-25 12:35:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-06-25 21:16:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobił formalny smietnik zbierał z okolicyy co sie tylko dało
> i w koncu po licznych i długotrwałych skargach sasiadów zrobiono z

Już samo stwierdzenie,iż potrzeba dużo czasu
świadczy o tym,że prawo nieskuteczne,czyli
w praktyce panuje bezprawie,a to z kolei
zwie się anarchią.
Ów facio był cienkim bolkiem.Wpadnij przy
okazji do mnie,to pokażę Tobie dwóch brudasów,
którzy z prawa śmieją się już od urodzenia.
I będą się jeszcze długo śmiali,gdyż nie słyszałem
by w najbliższym czasie miał dojść do władzy
człowiek podobny do pana,o którym dziadowie
opowiadali,że jak rządził to porządek panował
w całej krainie.He,he,he:)

Pozdrawia boletus

catalpa mi zakwita
Straszna zima - dziwne lato