Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)

Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)
From: Kinky <o...@d...com>
Date: 29 Mar 2007 18:32:29 +0200

On Cz 29 mar 2007 02:30:38p "Pszemol" <P...@P...com> wrote in
news:eufpuv.beo.1@poczta.onet.pl

> Jeśli dla Ciebie bycie inżynierem projektantem to tylko
> "odtwarzanie procedur technologicznych" to znaczy to dla
> mnie dobitnie, że pojęcie o pracy inżyniera masz bardzo
> mgliste... I idzie to mgliste pojęcie w parze z równie
> mglistym pojęciem reprezentowanym tu przez Ciebie w innych
> sprawach.

Wiesz, na usenecie mniej wiecej co druga osoba jest inzynierem czegostam,
wiec wrazenia na nikim tutaj raczej nie zrobisz ;)

> Ty tu starasz się wmówić kompleks niższości jakiemuś
> koszykarzowi z NBA Shaquille O'Neal który ma chłop
> wzrostu 2 metry i 16cm :-) Gwarantuję Ci, że NIE MA
> on kompleksu niższości i żadne Twoje przekonywania
> na to nie pomogą :-)) A jak nie wierzysz, to sprawdź
> sobie choćby w słowniku słowo "kompleks niższości"
> abyś wiedział biedaku o czym piszesz...

To nie tak... ty bardzo _chcialbys_ czuc sie lepszy ale wiesz, ze tak nie
jest i to cie boli ;)
Jak wspomniales "Napracowałem się solidnie aby go zdobyć w czasie gdy
inni ludzie zbijali bąki i zalewali mózg alkoholem na imprezach..."
Po przelozeniu z Pszemolowego na Polski nalezy to czytac tak: "Bylem
takim lamuchem, ze mnie nawet kumple nie zapraszali na imprezy".
I cos mi mowi, ze tu lezy zrodlo twoich frustracji...