Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)
Date: Thu, 29 Mar 2007 07:30:38 -0500

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eug5jr$28a$1@news.onet.pl...
> I owa przesadna [paranoiczna] "duma" jest właśnie Pszemola
> problemem..."kompleksem" [kompleks od "kompleksowy"]-
> zbiorem "nastawień mentalnych" które powodują
> nienaturalny zespół [też kompleks -właściwie jego ciąg dalszy] reakcji na
> zachowania innych -reakcji ograniczających jego poszukiwanie uzasadnień ich
> postępowania do zazdrości lub dysonansu ich rzekomego [urojonego] "poziomu"
> wobec jego "największego życiowego osiagnięcia" -"poziomu osiągnietego
> wykształcenia"... ;)

Żałosny jesteś...
Nie ma "kompleksu wyższości", może być tylko "kompleks niższości".
Naucz się znaczenia pojęć które w tak żałosnie nieudolny sposób
próbujesz używać. A na razie ogranicz się w wypowiedziach do słów
prostych, takich które jesteś w stanie ogarnąć...

> Jest to po prostu przypadek "wykształciucha"... kogoś kto zbyt wiele
> znaczenia [w celu budowania własnego poczucia wartości] przypisuje
> jednej z opisujacych go cech, w tym wypadku: "wykrztałceniu"
> [od ukrztałtowania -wykrztałcenia cech zdatności do pewnych funkcji
> społecznych] -w jego przypadku inżynierskich
> umiejętności "odtwarzania procedur technologicznych" [tfu..tfu... ;P ]

Jeśli dla Ciebie bycie inżynierem projektantem to tylko
"odtwarzanie procedur technologicznych" to znaczy to dla
mnie dobitnie, że pojęcie o pracy inżyniera masz bardzo
mgliste... I idzie to mgliste pojęcie w parze z równie
mglistym pojęciem reprezentowanym tu przez Ciebie w innych
sprawach.

> Jakże przepiękne obnarzenie ["rz" zapewne od g w "nagi" ;P]
> swojego "kompleksu wykształciucha"... ;)
>
> Ależ takie kompleksy obniżają poziom czyjegoś "polotu"...
> zaprawdę jakby do spoczywającego na dnie szelfu oceanicznego
> ludzkiego mentalnego wraku... ;P

Ty tu starasz się wmówić kompleks niższości jakiemuś
koszykarzowi z NBA Shaquille O'Neal który ma chłop
wzrostu 2 metry i 16cm :-) Gwarantuję Ci, że NIE MA
on kompleksu niższości i żadne Twoje przekonywania
na to nie pomogą :-)) A jak nie wierzysz, to sprawdź
sobie choćby w słowniku słowo "kompleks niższości"
abyś wiedział biedaku o czym piszesz...