Klub Dobrego Przędziorka

11. Data: 2001-09-11 22:54:10

Temat: Re: Klub Dobrego Przędziorka
Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Jedynym naprawdę skutecznym środkiem chemicznym na przędziora jest według
mnie Neoron (producent CIBA-GEIGY AG, Bazylea Szwajcaria). Działa na
wszystkie stadia rozwojowe. Spróbuj.
Pozdrawiam - Danusia

12. Data: 2001-09-12 18:11:34

Od: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <f...@q...pl> napisał w wiadomości
> Jedynym naprawdę skutecznym środkiem chemicznym na przędziora jest według
> mnie Neoron (producent CIBA-GEIGY AG, Bazylea Szwajcaria). Działa na
> wszystkie stadia rozwojowe. Spróbuj.
> Pozdrawiam - Danusia

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bardzo serdecznie dziękuję. Wpisałem specyfik na specjalną listę środków do kupienia!
Albo ja albo ON!
Serdecznie pozdrawiam, Zygmunt

13. Data: 2001-09-12 18:14:47

Od: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry serdeczne dzięki! Gdybym miał problemy to się odezwię.
Serdecznie pozdrawiam, Zygmunt

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Serdeczne dzięki za najmilszą z wiadomości.
>
> A bardzo prosze, rozumiem Twoja radosc :-) Gdyby byly jakies klopoty z
> kupieniem dobroczynka w Grudziadzu, to slowo daje, mam tak dosyc tego
> obrzydliwego stwora, ze kupie dla wszystkich, ktorzy beda chcieli - bo
> okazuje sie, ze w Warszawie klopotow nie bedzie :-)
>
> Pozdrawiam
>
> Marzenna Kielan
> AkwaForum - magazyn akwarystyczny

Podziekowanie dla Krzysztofa