Klub Ludzi bez Telewizji

71. Data: 2009-01-31 21:02:18

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> ja nie pale Panie Michale

Trawki? To zmień domenę. ;)

Ewa

72. Data: 2009-01-31 21:05:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Jaki TEN FILM?

Na TVN leci ten o kowbejach ;)
Przestałem oglądać po 20 minutach. Było nudno.

michał

73. Data: 2009-01-31 21:16:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> i rym cym cym i trala la

Idziemy przez życie w podskokach!

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2009-01-31 21:19:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Przestałem oglądać po 20 minutach. Było nudno.

A ja zaczęłam po 50.. opowiadaj!

(czy ktoś widział TO pomędzy?:D)

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2009-01-31 21:33:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A ja zaczęłam po 50.. opowiadaj!
>
> (czy ktoś widział TO pomędzy?:D)

A, ten film! Byłam na nim chyba w kinie, ew. oglądałam z płyty. Trochę
przynudnawy, nie wiem, czemu zrobiono wokół niego taką aferę.

Ewa

76. Data: 2009-01-31 21:40:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> A ja zaczęłam po 50.. opowiadaj!

> (czy ktoś widział TO pomędzy?:D)

Wiesz, pomijając to, że filmów w tv nie potrafię oglądać, nawet dobrych -
to przedwczoraj byłem w kinie na "Obywatek Milk" i po obejrzeniu tamtego,
inne będą jakiś czas wydawać mi się mierne. :)

Tamten chętnie mogę opowiedzieć, bo bardzo mi się podobał. :)

michał

77. Data: 2009-01-31 22:42:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Tamten chętnie mogę opowiedzieć, bo bardzo mi się podobał. :)

Prowokator :)
A ja się rozkleiłam... z dwóch powodów :)

--
Pozdrawiam - Aicha

78. Data: 2009-01-31 22:44:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Mówię o szczurze z Twojej szyi. Jakie przypomnienie takie
> pocieszenie. ;DDD

Szczur z mojej szyi nie żyje od jakichś 16 lat...

--
Pozdrawiam - Aicha

79. Data: 2009-01-31 22:44:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 19:08:47 +0100, Aicha napisał(a):

> Mnie nie musisz. Jeszcze wiem, co zażywam.

Ale drażliwa jesteś - może sobie weź coś jeszcze ;-)

80. Data: 2009-01-31 22:45:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 20:27:43 +0100, Aicha napisał(a):

> Hmmm... Może napisz mi na priv o jakiego szczura chodzi, bo jeszcze ze
> 2-3 piguły potrzebuję, żeby odzyskać jasność umysłu, a nie będę na
> darmo Ikselki podniecać spekulacjami...

Mnie nie musisz - mam się jeszcze czym podniecać.

;-P

Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego
Daleko ten sosz.