Klucie w penisie podczas wytrysku

111. Data: 2010-12-16 10:55:27

Temat: Re: Klucie w penisie podczas wytrysku
Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Każdy pedał napisze o nawet najpiękniejszej kobiecie, że jest brzydka.

Jednak jesteś idiotką :/
Jestem pedałem i piękno potrafię docenić, nie muszę go ruchać od razu, a to,
ze Ty możesz mieć inne zdanie? Cóż... Do księdza i się wyspowiadać.
Twoja rada na problem pt. boli mnie lewa stopa jak ją stawiam na ziemi brzmi
to: stawiaj prawą.
Na temat męskiej masturbacji nie masz nic do powiedzenia, więc się nie
wypowiadaj.
Jak to kiedyś chyba Mark Twain powiedział: lepiej w towarzystwie się nie
wypowiadac i uchodzić za idiotę niż zacząc mówić, rozwiewając wszelkie
wątpliwości.

> Ignorować trollii debili. Chyba trzeba będzie do ToiToi'a ich obydwóch
> wrzucić.

Święta prawda, w końcu juz wiesz, co się powinno z Tobą robić.
Przem

112. Data: 2010-12-16 11:14:59

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał

> Ty chyba jesteś tu (znaczy w usenecie) nowa? ;)

Absolutnie nie, ale na psm nie byłam faktycznie już dość dawno.
W czasach, gdy tu zaglądałam dyskusje toczyły się w bardziej cywilizowany
sposób :)
Z kolei jeśli chodzi o XL to nie bój się - znam ją już trochę, ale mimo
wszystko teraz mnie mocno zaskoczyła ;-)

Pozdrawiam
JW

113. Data: 2010-12-16 18:44:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Dec 2010 12:14:59 +0100, Jagna W. napisał(a):

> Z kolei jeśli chodzi o XL to nie bój się - znam ją już trochę, ale mimo
> wszystko teraz mnie mocno zaskoczyła ;-)

Czym???

114. Data: 2010-12-16 19:08:06

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czym???

Nie czytałaś mojego poprzedniego posta?
Zaskoczyłaś mnie swoim ponadstandarodwym trollizmem na poziomie tępej
animki.
Można by powiedzieć - TEGO się po Tobie kobito nie spodziewałam i chyba Cię
Bóg opuścił :)

Pozdrawiam
JW

115. Data: 2010-12-16 20:18:54

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-16 19:44, Ikselka pisze:

> Czym???

Mam tego chłopa w KF-ie, tzn ToiToi-u.
Ten chłop mnie nie zna i nie ma prawa mnie znać tak jak i jego
towarzystwo mnie nie interesuje.

--
animka

116. Data: 2010-12-17 17:31:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Dec 2010 20:08:06 +0100, Jagna W. napisał(a):

> [...]
> animki.
> Można by powiedzieć - TEGO się po Tobie kobito nie spodziewałam i chyba Cię

Skoro się czegoś po mnie nie spodziewałaś, to raczej Ty miej do Boga
pretensje 3-)

117. Data: 2010-12-17 17:32:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Dec 2010 21:18:54 +0100, animka napisał(a):

> Mam tego chłopa w KF-ie, tzn ToiToi-u.
> Ten chłop mnie nie zna i nie ma prawa mnie znać tak jak i jego
> towarzystwo mnie nie interesuje.

Mnie dziwi, że się w ogóle owym przejmujesz.
:-)

118. Data: 2010-12-17 21:36:20

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 18:32, Ikselka pisze:

> Mnie dziwi, że się w ogóle owym przejmujesz.
> :-)

Tyle lat jestem już na usenecie, że się uodpornilam, tylko błędy
ortograficzne mnie dalej rażą.
A ten chłop Jagna to wskoczył tutaj niedawno, pewnie ot tak, żeby sobie
poskakać.

--
animka

119. Data: 2010-12-17 22:02:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 22:36, animka pisze:

> A ten chłop Jagna to wskoczył tutaj niedawno, pewnie ot tak, żeby sobie
> poskakać.

Chłop to był Boryna. I po Jagnie chciał skakać. Doucz się.

--
Pozdrawiam - Aicha

120. Data: 2010-12-17 22:09:50

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 23:02, Aicha pisze:

> Chłop to był Boryna. I po Jagnie chciał skakać. Doucz się.

To była jedna, jedyna lektura, której nie mogłam przeczytać, bo mnie
mierziła.
Dobrze, że przeczytałam opracowanie, bo na egzaminie semastralnym
wyciągnęłam pytanie dotyczącą "Chłopów". O zgrozo! Na szczęści jakoś
wybrnęłam, jak mogłam to wodę polałam. Natomiast moja córka nie mogła
przeczytać "Pana Tadeusza". Co zaczynała czytać to zaraz usypiała. Na
nic się zdały moje prośby.

--
animka

Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja
Zmiany choroba - jaka nazwa prosze o pmoc