Klucie w penisie podczas wytrysku

131. Data: 2010-12-19 17:55:22

Temat: Re: Klucie w penisie podczas wytrysku
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:46, p?rform?rka pisze:
> dzień dzisiejszy z lekUrzy to pozostała nam animka

Jeszcze trochę czasu minie, a będziesz już tylko sama ze sobą
"rozmawiała" :D

Chcesz lekarza-szukaj forum lekarskiego. Na google znajdziesz linki.

--
animka

132. Data: 2010-12-21 19:18:48

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 18:55, animka pisze:

> Jeszcze trochę czasu minie, a będziesz już tylko sama ze sobą
> "rozmawiała" :D
>
> Chcesz lekarza-szukaj forum lekarskiego. Na google znajdziesz linki.

Poki co to ty sama ze soba rozmawiasz, trollico.

133. Data: 2010-12-26 23:33:18

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka wrote:

> Ooooooo, jeszcze jeden z klubu onanistów :D

Lepiej byc onanista niz w ogole cierpiec na niemoc.

134. Data: 2010-12-26 23:35:12

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka wrote:

> Milcz chory psychicznie typku-trollu spod latarni.

z takimi tekstami to pod budke z piwem, a nie do mnie.

135. Data: 2010-12-27 09:48:51

Temat: Re: animka = trollica
Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka wrote:

> A teraz stara k-wo homoseksualisto pójdziesz wkrótce ze swoimi danymi do
> abuse i internetu nie będziesz miał.

Predzej ty, za obrazanie ludzi.

136. Data: 2010-12-27 09:49:40

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka wrote:

> W właśnie. Zgiń przepadnij ty trollu przebrzydły.

Najprosciej dodac cie do killfile'a. i po sprawie.

137. Data: 2010-12-31 17:19:21

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka wrote:

> To już Rusio piegus i ty to znowu inny klon? Jedna osoba gada sama ze sobą?

Kazdy sadzi po sobie. Ale ty znana jestes w necie... niestety nie masz
dobrych opinii. Jak lubisz sie osmieszac, w sumie twoja sprawa. Posmiac
sie jest z czego, jak sie czyta twoje glupoty.

138. Data: 2011-01-01 22:39:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Dec 2010 18:19:21 +0100, R. P. napisał(a):

> Kazdy sadzi po sobie. Ale ty znana jestes w necie... niestety nie masz
> dobrych opinii.

A ty masz? Chętnie poczytam.

Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja
Zmiany choroba - jaka nazwa prosze o pmoc