Kłykniki?

1. Data: 2004-10-05 17:30:07

Temat: Kłykniki?
Od: "Joanna" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam , mam do was pytanie , Od niedawna moja kolezanka dowiedziala sie ze
ma tzw ."kłykniki" sa one w okolicach intymnych. Lekarz zaproponował jej
wycięcie ich, ona bardzo sie tego boi ,ze będa jakies skutki uboczne
wyciecia tych klytnikow. Czy ktos z was przechodzil co stakiego ?a moze
doradzicie co ma dalej robic.

z gory bardzo dziekuje
asia

2. Data: 2004-10-05 19:04:42

Temat: Re: Kłykniki?
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wycięcie ich, ona bardzo sie tego boi ,ze będa jakies skutki uboczne
> wyciecia tych klytnikow. Czy ktos z was przechodzil co stakiego ?a moze

a moze klykciny?

3. Data: 2004-10-05 21:26:31

Od: "Joanna" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha tak masz racje klykciny .Pomylilam się:)przepraszam.

4. Data: 2004-10-06 09:27:50

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:

(...)

> a moze klykciny?

A moze po prostu kły? :D

MSPANC

Pzdr
Grzesiek

5. Data: 2004-10-06 10:23:38

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <> napisał w wiadomości

Lekarz zaproponował jej
> wycięcie ich, ona bardzo sie tego boi ,ze będa jakies skutki uboczne
> wyciecia tych klytnikow.

Zdecydowanie to kłykciny. Leczy sie je farmakologicznie- długotrwale . TAk
robia gł lekarzez z NFZ, bo to tańsza metoda. Drożej mozna zamrozić spec.
pistoletem...i po kłopocie.Powikłań raczej nie ma przy zamrażaniu, lecz
przez jakis czas zostaja ranki i mogą piec.
Avf

6. Data: 2004-10-06 12:48:17

Od: "Joanna" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha dziekuje , bo kolezance lekarz chce je znieczulic i wyciac specjalnym
"nozem" tak to okreslil. Koszt bedzie wynosil 100zł. Ona natomiast sie boi
ze zabieg ten bedzie bolesny i ze po wycieciu moze jej sie to odbudowac albo
zrobic "guzek".....

pozdrawiam i dzieki
asia

7. Data: 2004-10-07 15:31:13

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pistoletem...i po kłopocie.Powikłań raczej nie ma przy zamrażaniu, lecz
> przez jakis czas zostaja ranki i mogą piec.

albo elektrokoagulacja albo laserem

8. Data: 2004-10-07 15:48:15

Od: "Joanna" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakie sa koszty tego?

asia

9. Data: 2004-10-07 18:29:25

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

>a jakie sa koszty tego?

rozne
laser ok.100zl/5min pracy

10. Data: 2004-10-07 23:15:49

Od: "Loop" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zaleznosci od wielkosci, ale jesli kolezanka nie dopuscila do ich rozrostu
( tzn nie zwlekala z pojsciem do lekarza ) mozna je leczyc
farmakologicznie - podofilina, lub krioterapia( cieklym azotem). Nie
radzilbym decydowac sie ani na laser ani chirurgiczne wyciecie przy malych
zmianach.
To jest choroba nalezaca do chorob wenerologicznych, wiec wystarczy sie
zglosic do odpowiedniego instytutu wenerologicznego ( wzglednie
dermatologicznego ) i nie bedzie trzeba za nic placic.
Powoduje to wirus HPV, wiec jesli ona to ma, to musial to miec ktorys z jej
partnerow seksualnych, bycmoze u niego tez bedzie konieczne leczenie.
Wirus bedzie juz jej na zawsze, wiec w przyszlosci mozliwy jest powrot
zmian, takze wazne jest zeby je wczesnie zauwazac i biec na leczenie -
zapobiegnie to rozrostowi i ewentualnym komplikacjom

Pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia!
loop

Bol stawow
Leczenie oczu