Kminek mielony - gdzie?

1. Data: 2003-12-08 13:28:41

Temat: Kminek mielony - gdzie?
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny mi jest mielony kminek. Czy jest on gdzies do dostania czy trzeba
kupic w ziarnach a potem potraktowac mlynkiem?
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-12-08 13:44:23

Temat: Re: Kminek mielony - gdzie?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Potrzebny mi jest mielony kminek. Czy jest on gdzies do dostania czy
trzeba
> kupic w ziarnach a potem potraktowac mlynkiem?
> Pozdrawiam KAsia

Wyobraź sobie, że wczoraj miałem odwrotny problem, w trzech mniejszych
sklepikach był tylko mielony, aż w Carefourze znalazłem w ziarnach, więc we
Wrocku chyba łatwiej o mielony;))

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-08 13:47:02

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

A u nas w Lublinie nie widzialam mielonego a moze zle szukalam...KAsia

1. Data: 2003-12-08 14:03:50

Od: "Kaktus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u nas w Lublinie nie widzialam mielonego a moze zle szukalam...KAsia

Kaktus

1. Data: 2003-12-08 14:04:50

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za Kotanyi.... Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-12-09 13:27:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebny mi jest mielony kminek.
=====
Mogę z ciekawości zapytać do czego jest Ci potrzebny mielony kminek?

waldek
=====

1. Data: 2003-12-10 08:21:01

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę z ciekawości zapytać do czego jest Ci potrzebny mielony kminek?
>
> waldek

Kminek mielony potrzebny mi byl do wiekszej "produkcji" mleka.....hihi
mojego mleczka bo podobno dziala na lepsza laktacje wiec go poszukiwalam.
O dziwo produkcja sie zwiekszyla a moj dzieciaczek jest teraz bardziej
zadowolony :)))
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-12-10 08:52:35

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kminek mielony potrzebny mi byl do wiekszej "produkcji" mleka.....
=====
Nadal nie rozumiem. Dlaczego *mielony*? Jak go używasz? Tak jak tabakę :-},
a może wcierasz w piersi :-}}? Oświeć mnie, proszę.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-10 10:26:28

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Hehe ani nie wcieram ani nie tabakuje po prostu lykam lyzeczke zmielonego
kminku bo taki kminek w ziarenkach nie dalby takiego rezultatu co
mielony...(po prostu szybciej dziala...:) okropienstwo ale czegoz sie nie
robi dla dobra dzieci....
Pozdro KAsia

1. Data: 2003-12-10 10:34:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====
Niesamowite!
Pytałem, bo czasem mielę różne ziarna, ale robię to dużym nożem na desce.
Nie jest to idealnie zmielone, ale do większości zastosowań wystarczy.

waldek
=====

Menu na chrzciny
Piernik z kramu