Kobieta w oczach katolika.

21. Data: 2013-06-19 10:50:08

Temat: Re: Kobieta w oczach katolika.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 19:53:31 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Czy jest możliwa jakowaś zmiana we wzajemnych relacjach aby ustąpiła
>
> wzajemna przemoc ?

a gdzie tam. przeciez to jest wojna genow. wlasciwie to dziwne jest ze jednak czasem
zdarza sie wspolny front przedstawicieli obu plci. kobieta i mezczyzna to sa dwa
odrebne swiaty w postrzeganiu, rozumieniu zjawisk, i pragnien. najogolniej dla chlopa
atawistycznie najwazniejsze jest zaplodnic jak najwieksza ilosc samic, a dla kobity
rozpalic ogien i wsrod potomstwa gotowac strawe oraz czekac co tez samiec z plowania
przyniesie. jak lup jest odpowiednio duzy to samica jest mila i uzyczy mu swoich
wdziekow. a jak skromny to sie wscieka i da d.. innemu samcowi. ktory na wstepie
pozagryza dzieci poprzednika, bo jego geny maja byc wazniejsze(sic!) przeloz teraz to
sobie na wspolczesne uwarunkowania.

22. Data: 2013-06-22 19:22:19

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:26, pluton_ pisze:
> [...]
> Alexandrinus, 215)
>
> "Kobietom nie wolno we w?asnym imieniu pisa? ni otrzymywa? list?w" (Synod w
> Ewirze, IV w. n.e.)
>
> "Ca?a p?e? ?e?ska jest s?aba i lekkomy?lna. U?wi?cona zostaje jedynie
> poprzez macierzy?stwo." (?w. Jan Chryzostom, 349-407)
>
> "Kobietom nie wolno ?piewa? w ko?ciele." (?w. Bonifacy, misjonarz
> benedykty?ski, 657-754)
>
> "?ona nie chce, chodz ty, dziewcz?!" (Marcin Luter)
>
> "W ?adnej religii czy ?wiatopogl?dzie kobieta nie jest tak szanowana i
> uwa?ana, jak w chrze?cija?stwie." (Bernard H?ring, teolog katolicki, XX

to już było. zieeeeew

--
?? )><((((((o> ...

23. Data: 2013-06-22 19:26:33

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta w chrześcijaństwie

"Zarodek płci męskiej staje się człowiekiem po 40 dniach, zarodek żeński po
80. Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie
wilgotnych wiatrów." (św. Tomasz z Akwinu)

"Kobiety są przeznaczone głównie do zaspokajania żądzy mężczyzn." (Jan
Chryzostom, 349-407, gr.)

"Kobieta jest istotą pośrednią, która nie została stworzona na obraz i
podobieństwo Boga. To naturalny porządek rzeczy, że kobieta ma służyć
mężczyznie." (św. Augustyn 354-430 - jeden z najznakomitszych ojców
Kościoła)

wykorzystania do prac domowych" (św. Tomasz z Akwinu, mędrzec Kościoła,
1225-1275)

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga." (Ambroży, mędrzec Kościoła, 339-397)

"Kiedy widzisz kobietę, pamiętaj, to diabeł! Ona jest swoistym piekłem!"
(Papież Pius II, 1405-1464)

"Kobiety ze swej natury są przeznaczone do wspólnych uciech." (Kapokrates,
założyciel klasztoru)

"Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich temperaturą
ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu... są rodzajem
kalekiego, chybionego, nieudanego mężczyzny... Pełnym urzeczywistnieniem
rodzaju ludzkiego jest mężczyzna." (św. Tomasz z Akwinu)

"Dziewczęta noszące spódniczki mini, pójdą do piekła." (Wild, SJ, XX w.)

"Kobiecie przystoi jedynie szata żałobna. Skoro tylko przekroczy próg wieku
dojrzałego, winna zasłonić swe gorszące oblicze, by nie utracić
szczęśliwości wiecznej." (Tertulian, pisarz chrześcijański)

"W miejscu, w którym zatrzyma się ksiądz, nie powinna przebywać żadna
kobieta" (Synod Paryski, 846)

"Kobiecie nie wolno mieszkać w pobliżu kościoła." (Synod w Coyaca, 1050)

"Księża, którzy udzielają noclegu kobietom i doznają przy tym z podniety,
muszą zostać ukarani. Kobiety natomiast mają zostać sprzedane przez biskupa
jako niewolnice." (2. Synod w Toledo)

"U kobiety sama świadomość jej istnienia powinna wywoływać wstyd." (Clemens
Alexandrinus, 215)

"Kobietom nie wolno we własnym imieniu pisać ni otrzymywać listów" (Synod w
Ewirze, IV w. n.e.)

"Cała płeć żeńska jest słaba i lekkomyślna. Uświęcona zostaje jedynie
poprzez macierzyństwo." (św. Jan Chryzostom, 349-407)

"Kobietom nie wolno śpiewać w kościele." (św. Bonifacy, misjonarz
benedyktyński, 657-754)

"Żona nie chce, chodz ty, dziewczę!" (Marcin Luter)

"W żadnej religii czy światopoglądzie kobieta nie jest tak szanowana i
uważana, jak w chrześcijaństwie." (Bernard Häring, teolog katolicki, XX
wiek)

Nullification

Przez policyjną wstrzemięźliwość zginął mafiozo.
czy to jest ten dobrobyt
Polska sprawiedliwość
Jednostka SC
A.K