Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?

161. Data: 2007-01-29 21:34:34

Temat: Re: Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eplp3s$sjk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> I caly czas na psd a nie na psds? ;) Powaznie. Faceci inaczej odbieraja
> atak, wystarczy lektura ostatnich watkow (np o testach ciazowych), czy
> obecny watek w ktorym teraz matrixujemy sie.

Inaczej czyli jak?

Qra, coraz mniej was, mężczyznów rozumię chyba ;-)

162. Data: 2007-01-29 21:35:41

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
ps <d...@p...onet.pl> pisze:

> I caly czas na psd a nie na psds? ;)

I tu i tam (psds powstało dużo później)

> Faceci inaczej odbieraja atak, wystarczy lektura ostatnich watkow (np o
> testach
> ciazowych)

To jeden przykład, w dodatku zaledwie z wczoraj.
A reszta? Gdzie ta większość uciekających w popłochu facetów?
Mam wrażenie, że lekko przesadzasz. Owszem, nie przeczę, że ludziom na psd
dostaje się często, ale jak już zauwazyła Paulinka - za całokształt (a
konkretnie gołębizm), a nie płeć. Tym bardziej, że często-gęsto na pierwszy
rzut oka nawet nie wiadomo czy pisze kobita czy facet (np. Twój nick jest
bardzo mylący, a i podpis nie ułatwia identyfikacji ;-)

> czy obecny watek w ktorym teraz matrixujemy sie.

Który konkretnie, bo nie mam pojęcia?
[ten tutaj na psr? przecież nikt nikogo nie atakuje]

--
Nixe

163. Data: 2007-01-29 21:37:16

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eplot4$t1f$1@atlantis.news.tpi.pl>
Qrczak <q...@g...pl> pisze:

> Że głupota jest spermanentna? ;-)

Ty to zawsze trafisz w sedno ;-)

--
Nixe
[jak myślisz - w którym momencie ktoś wytknie paluszkiem, że brygada R znów

164. Data: 2007-01-29 21:47:59

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eploah$hqc$5@node1.news.atman.pl>

> Dokładnie.
> Ale jeśli ps twierdzi, ze w większości dostaje się facetom, to wniosek
> nasuwa się sam ;-)

W stadzie sila, nie wazne czy madrze wazne aby glosno? ;) (normalnie bym
napisal inny wyraz zamiast stada, ale po tym co sie dzieje na kuchni mam, ze
tak powiem "przesyt")

Kri Z (przerazony, zaszczuty i jakis tam jeszcze ;) )

Przypominam, ze donosnym glosem ludu wyrazonym w wyborach rzadzi nami PiS
LPR i Samoobrona, coz wiekszosc nie mogla sie mylic, jak na psd :P

165. Data: 2007-01-29 21:49:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [jak myślisz - w którym momencie ktoś wytknie paluszkiem, że brygada R
> znów klepie się po pleckach? ;-]

Tego dziś nie doczekam. Chętnie dalej mogę klepać jutro :-)

Qra

166. Data: 2007-01-29 21:56:54

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> Tego dziś nie doczekam. Chętnie dalej mogę klepać jutro :-)

Qra specjalnie dla Ciebie: ech brygada R... ;)

Pozdrawiam :)

Kri Z (nikt nie spodziewa sie hiszpanskiej inkwizycji ;) )

167. Data: 2007-01-29 22:14:34

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeden przykład, w dodatku zaledwie z wczoraj.

Mam Ci strescic cale psd od roku dzien po dniu? Masz racje, zaczelo sie od
wczoraj ;)

> A reszta? Gdzie ta większość uciekających w popłochu facetów?

Nie wiem... tak szybko odchodza.

> Tym bardziej, że często-gęsto na pierwszy rzut oka nawet nie wiadomo czy
> pisze kobita czy facet (np. Twój nick jest bardzo mylący, a i podpis nie
> ułatwia identyfikacji ;-)

:) W tresci szukaj, w tresci ;) Jak bedzie napisane "TZ mnie nie docenia" to
pewnie pisala kobieta, jak bedzie stalo "TZ mnie nie docenia" to jasne ze to
facet :P. Generanie moj nick jakis taki pfe jest ;)

> Który konkretnie, bo nie mam pojęcia?
> [ten tutaj na psr? przecież nikt nikogo nie atakuje]

No wiesz powiedzenie facetowi (watkotworcy), ze klamie, jest glupim grubasem
i smierdzi moglo go urazic...

Kri Z k*^&*^ Kri Z (tak dla latwiejszej k^%$% interpretacji plci
internetowej ;) )

168. Data: 2007-01-29 22:22:17

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eplrlr$9vd$1@atlantis.news.tpi.pl>
ps <d...@p...onet.pl> pisze:

> Mam Ci strescic cale psd od roku dzien po dniu?

Nie, po prostu czekam na konkretne przykłady.
Twierdzisz, że większość facetów ucieka po atakach tamtejszych kobiet, więc
chyba nie byłoby problemem znalezienie choć kilka wątków (różnych autorów!),
co mogłabym od biedy uznać za reprezentatywną próbkę. O ile nie będą to
wątki produkowane na przestrzeni ~nastu lat.

> Masz racje, zaczelo sie od wczoraj ;)

Wg mnie nawet i ten przykład jest OKDR, bo "atakującym" Bogu ducha winną Qrę
był facet :-P

--
Nixe

169. Data: 2007-01-29 22:47:56

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autorów!), co mogłabym od biedy uznać za reprezentatywną próbkę. O ile nie
> będą to wątki produkowane na przestrzeni ~nastu lat.

Nixe kurcze dobrze wiesz ze tak jest, ja sam na poczatku odbieralem jako
atak teksty, ktore osobie "zaawansowanej" w specyfice psd psr wydaja sie
niewinna zaczepka. Faceci przychodza na psd bo maja zyciowy problem,
panikuja bo nie wiedza co robic kiedy czuja sie atakowani, a oni chca byc
wyjatkowymi tatusiami, mezami, ktorzy nie sa jeszcze zrazeni do pewnych
zachowan. Faceci sa przyzwyczajeni do grup dyskusyjnych merytorycznych, nie
flejmowatych, atakiem jest wszystko co nie jest merytoryczna odpowiedzia.
Nixe chyba wiesz jak latwo urazic faceta, ktory kocha. Nie mowie, ze w tych
wypowiedziach na psd psr nie ma racji (czasami ;) ) ale patrz na target i
jak to moze zostac odebrane. Flamy to margines grup dyskusyjnych.

> Wg mnie nawet i ten przykład jest OKDR, bo "atakującym" Bogu ducha winną
> Qrę był facet :-P

Atakowal w obronie innego faceta i swojej -Qra rzucila tekstem TZ musial sie
pogodzic ($%% z nim) i nie mial nic do powiedzenia.

Kri Z (uodporniony w pewnym zakresie)

170. Data: 2007-01-30 07:09:38

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Twierdzisz, że większość facetów ucieka po atakach
> tamtejszych kobiet[...]

Och, Nixe. Wkracza taki basza, by stadu zgąbczałych mamusiek udzielić
obficie z krynicy swej mądrości oraz Trzeźwego Męskiego Spojrzenia, a tu
mamuśki miast przykładnie przysiąść na piętach i w zdumionym zachwycie
trzepotać rzęsami, zaczynają pyszczyć i jazgotać. No sama powiedz, jak nie
uciec^W^W^Wpo cóż tracić czas?

Pozdrawiam
H. (tego posta sponsorują literki D i R jak "duck and run" :>)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Rozwod cdn....
for ninnetta: really loveable dvd video - il etzi opgi kom - (1/1)
Polisa POSAGOWA PZU
Małżeństwo na odległość...czy ma to sens.
czym zaskoczyc 40-latka???/