Kobietom łatwiej

1. Data: 2004-01-05 12:23:04

Temat: Kobietom łatwiej
Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietom w życiu ogólnie łatwiej... wystarczy pokazać, odkrytć to i to.... i
juz sprawa załatwiona
Ps. Nie mowie o tzw. matkach polach uwielbiajacych siniaki pod oczami i tzw.
ferdynanytow kiepskich

--
J.

1. Data: 2004-01-05 13:10:13

Temat: Re: Kobietom łatwiej
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> juz sprawa załatwiona
> Ps. Nie mowie o tzw. matkach polach uwielbiajacych siniaki pod oczami i tzw.

Z czym łatwiej, jeśli możesz?
Bez nas to wszystko co stanowi o Człowieczeństwie
poszłoby się p* na drzewo ;).

E.

1. Data: 2004-01-05 13:43:46

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:btbkol$qs9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kobietom w życiu ogólnie łatwiej... wystarczy pokazać, odkrytć to i to....

Mężczyznom w życiu ogólnie łatwiej ... wystarczy przypierdolić tu i tam .. i
już sprawa załatwiona

> Ps. Nie mowie o tzw. matkach polach uwielbiajacych siniaki pod oczami i
tzw.
> ferdynanytow kiepskich

Nie mówię o tzw. ojcach polakach uwielbiających zasuwać na trzy zmiany by
utrzymać rodzinę i tzw. Złotopolskich

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2004-01-05 14:05:33

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz sprawa załatwiona
> Ps. Nie mowie o tzw. matkach polach uwielbiajacych siniaki pod oczami i

Co ty pitolisz łatwiej? komu?
Może tym, co lubią dawać d*pę by coś załatwić
np. dostać dobrą pracę, pewnie łatwiej...
Ale tym kobietą, co mają do siebie szacunek
wcale łatwiej nie jest!
Ja bym powiedziała, ze w życiu łatwiej mają
mężczyźni...
Edyta

1. Data: 2004-01-05 16:04:53

Od: "andy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale tym kobietą, co mają do siebie szacunek
> wcale łatwiej nie jest!
> Ja bym powiedziała, ze w życiu łatwiej mają
Co to znaczy Kobietom łatwiej?w czym?Często pracujemy na dwa etaty i jeszcze
prowadzimy dom-ale praca w domu to nie praca/wg Was Panów?

1. Data: 2004-01-05 17:06:24

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Jan 2004 15:05:33 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

> Co ty pitolisz łatwiej? komu?

Ambitny wątek jak na PSP /i ogólnie istoty myślące - no właśnie - ja o tym ;)/.
Piękne ;)
A jeżeli już, to może jakieś dane/statystyki/cokolwiek?

Imo żałosne - otrzepcie łebki z tych świąt bo czytać się nie chce /tak, tak - do
Ciebie
nadproduktywny Jacusiu ;)/.

Ja np. - nie mając pojęcia o statystykach i sztywnych podziałach - rzekłbym:
- w moim otoczeniu premiowani są łebscy - serio. Cieszy mnie to.
Spryciarze też - ale ustalmy może co jest premią...?
Jeżeli premią jest permanentne przetwarzanie dobrego żarcia, to z pewnością
otaczający mnie
spryciarze dobrze sobie radzą.
/jedzą dobrze, sr...ją dobrze - premia ja 'cza' ;)/

Ogólnie - pierdzielicie bez sensu, dlaczego?
To co wyżej + brak punktu odniesienia.

> Może tym, co lubią dawać d*pę by coś załatwić
> np. dostać dobrą pracę, pewnie łatwiej...

Skąd wiesz?
A co mówi psychologia o traumie związanej z dupodawaniem?
/załóżmy, że taka wystąpi/
Podsumujesz? /na fizyce newtonowskiej dodawałem strzałki ;)/.
No dalej :) Przeco Psycholog jesteś :D

> Ale tym kobietą, co mają do siebie szacunek
> wcale łatwiej nie jest!

Rozwiniesz?

> Ja bym powiedziała, ze w życiu łatwiej mają
> mężczyźni...

A ja bym powiedział, że pszczółki /ja pier...lę - co za brednie - sorry/.
BA! Trutnie ;)
I co? Ano tys piknie. Bełkot równy bełkotowi - uzasadnień niet i tak ma być ;)

Lepsze jest słońce!
Bzdury gadasz! Lepszy jest deszcz!

> Edyta

oTTo

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2004-01-05 17:55:12

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Skąd wiesz?

Słyszałam o takowych paniach, zreszta i ty pewnie też, więc
nie muszę Ci Tomku tłumaczyć co i jak bo sam masz rozum
i dobrze wiesz, ze takie "przypadki są" :-))

> Rozwiniesz?

Rozwinę!
Jeżeli jakaś dziweczyna szanuje siebie, to nie pójdzie do łóżka
z jakimś gościem dlatego bo może jej załatwić np:
dobrą pracę, sesje fotograficzną, pozna ją z kim trzeba by coś ważnego
załatwiła ...itd...
Zresztą wiesz o czym mówię !!

> A ja bym powiedział, że pszczółki /ja pier...lę - co za brednie - sorry/.
> BA! Trutnie ;)
> I co? Ano tys piknie. Bełkot równy bełkotowi - uzasadnień niet i tak ma
być ;)

Wiesz dlaczego macie łatwiej:
Kilka przykładów z własnej " autapsji" :-)
Łatwiej jest wam znaleźć pracę, nawet gdy nie macie wykształcenia.
Macie lepsze stanowiska pracy.
Lepiej zarabiacie,
szybciej osiagacie awans...
A ze swefy biologicznej..
nie macie miesiączki co miesięc,
nie szaleja wam hormony,
mie musicie rodzić dziwci....
może to głupie, ale pod tymi względami macie lepiej w zyciu!:-)))
Edyta

1. Data: 2004-01-05 18:06:28

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kobietom w życiu ogólnie łatwiej... wystarczy pokazać, odkrytć to i to.... i
> juz sprawa załatwiona

z tego co piszesz wynika ze masz niska ocene kobiet. pozatym co jesli taka
kobieta jest nieatrakcyjna, to jak odkyje to i owo to jeszcze gorzej ;)

pozatym mozesz do konca wyjasnic w czym latwiej?

kasia

1. Data: 2004-01-05 20:27:03

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> wrote in message
> Kobietom w życiu ogólnie łatwiej...
Ty sie, Jacek, b a r d z o mudzisz?

;)
Kaska

1. Data: 2004-01-05 20:29:15

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> wrote in message
> Ogólnie - pierdzielicie bez sensu, dlaczego?

A tak sobie, aby cie zarazic.
O! Udalo sie!

:)
Kaska