Kochani...

61. Data: 2003-06-12 19:24:42

Temat: Re: Kochani...
Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

Dawno nic takiego mi się nie przydarzyło. Czuję sie wciągnięta przez ten
niesamowicie wielowątkowy i rozbudowany post. Gratuluję polotu niektórym
uczestnikom.
Proszę nie mieć mi za złe wypowiedzi, ale doprawdy trudno byłoby mi ise
powstrzymać

Z poważaniem

Milena

62. Data: 2003-06-12 21:29:21

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peyton <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> tako rzecze w
.18 :

> myslales o rozlepieniu ogloszen w okolicy? takich z karteczkami z numerem
> telefonu do oderwania.

To juz nie wkladaja w centrum takich kartek za wycieraczki?

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

Re: on kocha inna, ale mnie tez
Re: on kocha inna, ale mnie tez
[OT] Rotfl :-)
SPAM- usługi fotograficzne KRAKÓW