Kochani blagam, wezcie sie w garsc

1. Data: 2001-10-23 18:08:43

Temat: Re: Kochani blagam, wezcie sie w garsc
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Oct 2001 20:09:18 +0200, b...@d...com.pl (Herbatka)
wrote:

>przez te wszystkie dyskuscje o kotach, licytowanie sie kto kiedy i dlaczego
>moze lub nie moze a jezeli, to lub tamto - bladego pojecia nie mam kto tak
>naprawde przyjedzie lub moze przyjechac do Poznania. Prosze o wykonanie
>jeszcze jednego drobnego wysilku intelektualnego, skupienie sie i wyslanie
>do mnie na priva krotkiej informacji: Tak, przyjade w sobote, albo Tak,
>przyjade w niedziele albo Tak, przyjade obojetnie czy bedzie to sobota, czy
>niedziela.

Herbatko - czego Ty od nich chcesz, przeciez to sa LUDZIE!
tsk, tsk, tsk
Krysia, w miare ludzka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-23 18:09:18

Temat: Kochani blagam, wezcie sie w garsc
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

[...]
niedziela. Mechcia - Ty sobie mozesz odpuscic, bo Twoja opcja wryla mi sie w
pamiec jak nasaczone currara ostrze strzaly Indian amazonskich ;-)))
Zrobimy demokratycznie - ta opcja, ktora ma wiecej glosow wygrywa.
nieco skolowana Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-10-23 18:33:17

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Oct 2001 19:08:43 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Herbatko - czego Ty od nich chcesz, przeciez to sa LUDZIE!
>tsk, tsk, tsk
>Krysia, w miare ludzka
>K.T. - starannie opakowana

Ludzie???????????? Powaznie???????
A ja caly czas myslalem ze....
I co ja teraz zrobie....
;-)))))))))))))))))

Art(Gruby)
"My sister got bitten by a moose once."

1. Data: 2001-10-23 18:44:35

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:

to ja juz nic nie bede gadac, zrobcie spotklanie obojetnie kiedy a jak mi
podpasi to bede
:)
Mechcia- ta od strzaly nasaczonej currara
:)

1. Data: 2001-10-23 19:19:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ludzie???????????? Powaznie???????
>A ja caly czas myslalem ze....
>I co ja teraz zrobie....
>;-)))))))))))))))))
>
>Art(Gruby)
>"My sister got bitten by a moose once."

widze, ze manierow Cie trzeba uczyc..
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-23 19:31:19

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Oct 2001 20:19:12 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>widze, ze manierow Cie trzeba uczyc..
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

?????????

1. Data: 2001-10-23 20:55:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>?????????
>
>Art(Gruby)
>"My sister got bitten by a moose once."

ja sie tyle naglowilam, zeby ladnie wypadlo - i uzylam slowa
ludzie a Ty mi tu jakies szykany....
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-23 21:44:55

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Oct 2001 21:55:54 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>ja sie tyle naglowilam, zeby ladnie wypadlo - i uzylam slowa
>ludzie a Ty mi tu jakies szykany....
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

oj , to przepraszam ... (piore sie po pysku)...juz nie bede...
*;-)

1. Data: 2001-10-24 13:04:36

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
> Kochana! Tu trzeba wodza i twardej decyzji: ten i ten dzien, ta a ta godzina,
to i to miejsce; kto chce, niech sie stawi, kto nie - tego strata
A ja wlasnie usiluje kontakt z mechcia nawiazac, coby we dwojke te 260 km ( w
jedna strone) pokonac
Czekam wiec cala w napieciu, co posotanowisz Herbatko miła. Qd

Czy ktos wie?
prosze o porade - ciasto bananowe
WILMA przepraszam!
Dla Wimlmy- przepis na pulpety!