Koci problem

1. Data: 2017-09-05 04:02:42

Temat: Koci problem
Od: Nikt Ważny <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot mi, za przeproszeniem, sra na tarasie. Jak posprzątam, to na
zajutrz, znowu kocia kupa na tarasie. Jak to zwalczyć, przecież kota nie
zabiję.....

2. Data: 2017-09-05 11:43:56

Temat: Re: Koci problem
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 września 2017 04:01:58 UTC+2 użytkownik Nikt Ważny napisał:
> Kot mi, za przeproszeniem, sra na tarasie. Jak posprzątam, to na
> zajutrz, znowu kocia kupa na tarasie. Jak to zwalczyć, przecież kota nie
> zabiję.....

Można spróbować jakąś czujkę ruchu sprzęgniętą z czymś co robi hałas
albo psika wodą. Nie wiem czy są jakieś gotowce na rynku, ja znam temat
od strony samoróbek ;)

L.

3. Data: 2017-09-05 13:24:23

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 września 2017 11:43:57 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> Można spróbować jakąś czujkę ruchu sprzęgniętą z czymś co robi hałas
> albo psika wodą. Nie wiem czy są jakieś gotowce na rynku, ja znam temat
> od strony samoróbek ;)
>
> L.

Woda dobra. Popieram. :)
Calosc da sie zrobic z czesci z allegro :)

4. Data: 2017-09-05 13:36:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:

> Woda dobra. Popieram. :)

Przyjemnie jest rankiem wyjść na taras...

--
Jarek

5. Data: 2017-09-05 17:41:01

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2017 04:02, Nikt Ważny pisze:

> Jak to zwalczyć, przecież kota nie zabiję.....

Wziąć psa ze schroniska i koci problem rozwiąże się
w sposób naturalny. Ale pies musi być koniecznie ze
schronu.

6. Data: 2017-09-06 08:17:07

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2017 o 04:02, Nikt Ważny pisze:
> Kot mi, za przeproszeniem, sra na tarasie. Jak posprzątam, to na
> zajutrz, znowu kocia kupa na tarasie. Jak to zwalczyć, przecież kota nie
> zabiję.....

Kot swój czy przybłęda? Jak swój to postawic drugą kuwete na tarasie.
Jak przybłęda to zaczaić się, złapać na gorcącym uczynku i zbić jak psa.

7. Data: 2017-09-06 12:30:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A psa bić jak...?
:-///

8. Data: 2017-09-06 12:41:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziwne, bo koty raczej w piaseczku lubią...
Postaw w tym miejscu płaską skrzynkę z piaskiem, a jak kot "skorzysta", to wyrzuć
odchody, pozostaw piasek jak był - i przesuń skrzynkę troszkę dalej, ale tak, aby kot
bez problemu ją znalazł, powtarzając to codziennie - aż skrzynka trafi poza taras i
wreszcie poza posesję. Uwaga - to metoda konsensusu, więc docelowe miejsce musi być
zaciszne i bezpieczne, nie tuż obok ulicy itp., no i w miejscu bez trawy, czyli
odpowiednim do zagrzebywania odchodów przez kota w przyszłości.
Innego wyjścia nie ma.

9. Data: 2017-09-07 08:43:41

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 12:30, i...@g...pl pisze:
> A psa bić jak...?
> :-///

Jak człowieka, pałą po głowie.

10. Data: 2017-09-07 10:17:53

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2017 08:43, t-1 pisze:

> Jak człowieka, pałą po głowie.

Nie jak człowieka, ale jak ciebie - tak
jak w dzieciństwie byłeś bity - po głowie.
I nie powiem za Tuwimem - pies cię jebał,
bo to mezalians byłby dla psa.

grzybnia z kartonu.
Mączliki w kapuście
Skorki w daliach?