Kody kulinarne

141. Data: 2007-09-24 20:35:26

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007 14:08:05 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>A teraz mowisz o stolowce na fabryce w kontekscie kodu kulturowego
>eleganckiego jedzenia?

stolowce GDZIE?

Pierz, dalej z lekka wstrzasniety a nie zmieszany
K.T. - starannie opakowana

142. Data: 2007-09-24 20:39:22

Od: "cherokee " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz mowisz o stolowce na fabryce w kontekscie kodu kulturowego
> eleganckiego jedzenia.

Niestety nie wypowiem sie na temat stołówek fabrycznych, bo ani ja, ani mój
maz nigdy w takiej nie bylismy. Nawet nie mam kogo zapytac jak taka stołówka
wyglada i co w niej podają. W kazdym razie "wykształciuchy" takze jedza
frytki, w tych swoich okropnych wyprasowanych koszulach i spodniach na kant,LOL.

143. Data: 2007-09-24 20:40:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I kolejne miliony jedza to coś, bo "jest modne".
>
>To analogicznie ja ze spódniczkami mini. Niektóre panie je noszą, bo moga
>pokazać swoje walory, a inne dlatego, że jest to modne, mimo, ze ich walory
>raczej odstraszają wystając spod mini.
>
>Jest moda na sushi i wiele osób je to dlatego, żeby byc "trendy" (czy jak to
>się teraz określa). I to jest snobizm.
>

>DJD

Matku bosku, dotychczas nie wiedzialam, ze noszenie mini to
snobizm....teraz juz jestem za stara na snobke, ale wyraznie
doniedawna jeszcze bylam :PPP

pierz

K.T. - starannie opakowana

144. Data: 2007-09-24 20:43:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007 22:26:34 +0200, Konrad Kosmowski
<k...@k...net> wrote:

> [...]
+bake&btnG=Search+Images&svnum=10&um=1&hl=en

>Hinduscy urzędnicy w Delhi masowo wyłażący na wszelką zieloną trawkę dookoła i
>wcinający łapami normalne curry z miseczek wytłoczonych z liści.
>
>Z łapami to akurat jest paradoksalnie sprawa higieny, miseczki z liści są fajne
>bo można je bez skrupułów wywalić na ulicę - krowa zje, albo się zamienią z
>powrotem w liścia. ;)
>
>Może to nie jakiś tradycyjny obyczaj ale do mojej codzienności to nie należy.
>
>:)

To oni nie maja rak (ronk)?

pierz, troszke wstrzasniety a nie zmieszany
K.T. - starannie opakowana

145. Data: 2007-09-24 20:44:15

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** cherokee <g...@g...pl> wrote:

> Niestety nie wypowiem sie na temat stołówek fabrycznych, bo ani ja, ani mój
> maz nigdy w takiej nie bylismy.

Będąc w Gdańsku warto IMHO zjeść w stołówce stoczniowej, w sumie nie dla
jedzenia bo przeciętne, ale dla miejsca. ;)

Swojego czasu w zakładach Daewoo było wypasione żarło właśnie na stołówce i to
takiej dla roboli!

> Nawet nie mam kogo zapytac jak taka stołówka wyglada i co w niej podają. W
> kazdym razie "wykształciuchy" takze jedza frytki, w tych swoich okropnych
> wyprasowanych koszulach i spodniach na kant,LOL.

Heh z poprzedniego biura pamiętam wymianę informacji dotyczącą tego czy są
frytki dziś na stołówce. ;)

--
+ ' .-. .
, * ) )

146. Data: 2007-09-24 20:47:15

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>>> http://images.google.com/images?q=traditional+salmon
+bake&btnG=Search+Images&svnum=10&um=1&hl=en

> To oni nie maja rak (ronk)?

Łapki mają, rączki małe takie w sensie.

--
+ ' .-. .
, * ) )

147. Data: 2007-09-24 20:47:38

Od: "cherokee " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał(a):

> No to moze sie zaraz okaze, ze na fabryce opisywanej przez Cherokee
> frytki jedza sprzataczki oraz imigranci z Polski, a kadra je ryz, itd.

Jakiej fabryce, bo ja juz nie wiem o co chodzi?!Czytanie ze zrozumieniem u
kolegi szwankuje.

148. Data: 2007-09-24 20:50:04

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>stolowce GDZIE?

Na fabryce. Taki uzus.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

149. Data: 2007-09-24 20:53:22

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** cherokee <g...@g...pl> wrote:

> Jakiej fabryce, bo ja juz nie wiem o co chodzi?!Czytanie ze zrozumieniem u
> kolegi szwankuje.

Fabryka to takie ironiczne, slangowe określenie na biurowiec, gdzie różni w
garniakach przyłażą pracować.

--
+ ' .-. .
, * ) )

150. Data: 2007-09-24 20:54:47

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>Szczegolnie u chinola. I chinole u
>
>Przepraszam - GDZIE????????????????????????????

W Bolandzie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

NA SCP