Kokardka

1. Data: 2005-10-26 18:19:00

Temat: Kokardka
Od: "Cholera Jedna" <C...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zamawiał w tym sklepie? Sprawdzony?

2. Data: 2005-10-26 19:32:57

Temat: Re: Kokardka
Od: "Wiesława Czarnecka" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zamawiałam i byłam bardzo zadowolona. Szybko i sprawnie, a zapłata była
przy odbiorze paczuszki

3. Data: 2005-10-26 20:15:48

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie mam miłych odczuć: nie było większości zamówionych towarów i
sklep nie odezwał się z jakiej przyczyny nie dostałam wszystkiego i czy
doślą czy nie, nie dostałam rachunku ani nawet kwitka, a w ogóle porównując
z innymi pasmanteriami mają drogo. Inne pasmanterie też dostarczają do
domku, ale zwróc uwagę na ceny dostawy od 4 do 10 zł. Ja polecam Wojtka,
najlepsze ceny, na drugi dzień przychodzi przesyłka, zawsze jakiś prezencik,
wzorniki darmowe i bez problemu, a złote rameczki są np. po 4,40 a w innych
sklepach po 7 i więcej, to duża różnica.
Niestety w Kokardce sa też rzeczy które w innych sklepach są nieosiągalne
ale..... powoli to sie zmienia i na twoje życzenie inne pasmanterie potrafią
ściągnąć wszystko po rozsadnej cenie.
A więc życzę powodzenia i udanych zakupów!
HaNo

4. Data: 2005-10-27 05:29:39

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zamawiał w tym sklepie? Sprawdzony?

Kupowałam w KOkardce sporo rzeczy i jestem zadowolona.
Od ubiegłego roku Kokardka prowadzi punktację za zamówione rzeczy /piszą o tym w
każdym wydaniu Kramu z Robótkami/ i można dostać ekstra całkiem ciekawe np.kanwy
z nadrukiem. Płatność przy odbiorze przesyłki. Szkoda tylko, że nie mają swojej
strony w internecie, jest tylko kwestionariusz do wypełniania zamówienia i
musisz znać numery katalogowe rzeczy interesujących cię. Poza tym polecam.
Pozdrawiam. Magdalena.

5. Data: 2005-10-27 05:53:56

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupowałam i w sumie jestem zadowolona - jedyne zastrzeżenie mam do cen
(niestety).

Czy ktoś zamawiał w tym sklepie? Sprawdzony?

6. Data: 2005-10-27 11:55:27

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamawialam w "Kokardce" i jestem zadowolona.Polecam zamawianie
telefoniczne.Nie musisz znac wtedy numerow katalogowych bo mozna sie dogadac
o co chodzi.Mozna sie tez upewnic czy dany artykul jest aktualnie na
stanie.Jesli chodzi o mnie to zawsze byla szczegolowa faktura.
Faktur, ani zadnego rozliczenia nie dostalam np. z firmy z Lublina.
Pozdrawiam Ala

7. Data: 2005-10-31 18:09:38

Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ja też zamawiałam, szybko miło i dokładnie zapakowane. Pozdrawiam Baska

decobazar-ciekawa galeria
[Inne] Pytanko szydelkowe do znajacych dobrze jez. angielski
Thomas Kinkade- któraś z Pań ma jakieś wzory obrazów??
(szydelko) schematy bluzeczek
[OT] pomoc gospodarcza pilnie poszukiwana