Kokotów/Krzywaczka

21. Data: 2004-04-25 10:26:12

Temat: Re: Kokotów/Krzywaczka
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> amatorów takich jak ja ,to atrakcja:-)a dla Was........to nic nie przebije
> Kokotowa:-(
>
> Gosia,co nadal zazdrości

To fakt. Tak drogich rojników (6 zł)
nigdzie nie ma;-(

Pozdrawia naocznie boletus

22. Data: 2004-04-25 17:02:20

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ty im nie podpowiadaj, bo potem będziemy gryźć sobie palce z
zazdrości:-))))

Na pewno nie będziecie, u nas takich porządnych szkółek u nas nie ma.
Najciekwaszy wybór jest w Starogardzie a potem trzeba jeździć wszędzie i
różnie żeby po jednym drzewku albo krzaku wytargać. Bylinowej nie ma wcale,
można ewentualnie cos na kiermaszach wytargać :(((
Ale spotkanie grupy można zrobić nie tylko na zakupach, przyznajcie
mieszkańcy płd. Polski, że zakupy to był pretekst do spotkania:)) Trzeba się
tylko zorganizować, umówić a nie zadroscić :)

Pozdrawiam z mało zgranej północy
Kaśka

23. Data: 2004-04-25 18:30:10

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała w wiadomości: ...
> [...]
się
>tylko zorganizować, umówić a nie zadroscić :)

Moze niekoniecznie malo zgranej, jest nas po prostu mniej i dziela nas
wieksze odeglosci,
ale jak sie chce, to zawsze mozna znalezc miejsce do spotkania, ja z
Jurkiem statystycznie dwa razy w roku spotykam sie w Strzelinie :-), w tym
roku odezwaly sie nowe osoby z Koszalina, moze sie tez wybiora na targi
kwiatowe w maju.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

24. Data: 2004-04-25 18:41:20

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam z mało zgranej północy
> Kaśka
> Masz rację Kasiu że nie mamy specjalnie gdzie poszaleć no może w Golubiu
ale z zakupami tam kiepso tylko pooglądać byłam w zeszłym roku do sprzedaży
parę roślin i to jak wygórowane ceny
Pozdrawia Teresa
t...@o...pl

25. Data: 2004-04-25 19:50:12

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" napisała
Golubiu
> ale z zakupami tam kiepso tylko pooglądać byłam w zeszłym roku do
sprzedaży
> parę roślin i to jak wygórowane ceny

Ogród dendrologiczny w Gołubiu prawie nie prowadzi sprzedaży.
Wejherowo i Rumia raczej nie......(to nie są szkółki, chyba że chodzi o inne
adresy). Może Orunia (pani z TV Gdańsk), ale tam jeszcze nie byłem
Czyli zostało Strzelino 15-16 maja :-)))))
Pozdrawia zainteresowany Jurek

26. Data: 2004-04-25 19:53:58

Temat: Odp: Kokotów/Krzywaczka
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ci którzy nie przybyli, niech żałują:-)

Oj, rety, duch ochoczy ale ciało słabe:(:(:(
Pozdrav.Rene

27. Data: 2004-04-25 19:58:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:c6h4qf$d3r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> Pozdrawia zainteresowany Jurek
>
> To nie Orunia tylko Lipce i sprzedaż raczej nie dla kolekcjonerów to jest
bardziej sklep ogrodniczy W Gołubiu jest co zobaczyć a do lasu można coś
wykopać .A czy wiesz coś o Gniewowie koło Wejcherowa
może tam jest coś ciekawego parę osób zachwalalo Pozdrawia Teresa
t...@o...pl

28. Data: 2004-04-25 21:23:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Serdeczne podziękowania dla wszystkich, którym chciało się
> przyjechać:-)
[...]
> Szczególne podziękowanie za te wszystkie przywiezione roślinki i
> nasionka:-)))

Jak najbardziej, dołączamy się i dziękujemy :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnego Julka, co mieszka w Łodzi,
Przeciwna płeć niewiele obchodzi.

29. Data: 2004-04-26 05:48:04

Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne podziękowania dla wszystkich, którym chciało się przyjechać:-)
> Szkoda, ze pogoda nam nie dopisała i biegaliśmy z obłędem w oczach
> miedzy tymi badylkami:-(
> Ale i tak było fajnie:-)
> Ci którzy nie przybyli, niech żałują:-)

Zdjęcia, zrobiłem, ale zapomniałem przynieść. Obiecuje jutro powiesić :-)

Jacek Duma

BTW
Marta wyszłaś na jednym zdjęciu z obłedem w oczach ale z uśmiechem na twarzy
:-)

30. Data: 2004-04-26 06:25:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Duma napisał:

> Zdjęcia, zrobiłem, ale zapomniałem przynieść. Obiecuje jutro powiesić :-)

Super:-)))

> BTW
> Marta wyszłaś na jednym zdjęciu z obłedem w oczach ale z uśmiechem na twarzy
> :-)

O Matko, to może lepiej nie;-)

Pozdrawiam
Marta