Kolacja?

1. Data: 2001-07-27 08:24:19

Temat: Re: Kolacja?
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jr8mr$kot$...@n...tpi.pl...
> Ratujcie, i podpowiedzcie co można robić na ciepłą kolacje dla naprawdę
> pokaźniej liczby osób?
> Mam nagłe zaćmienie logicznego myślenie i nie potrafię nic sensownego
> wykombinować, po za bigosem, fasolką po bretońsku i tego typu standardami.
> Chciała bym by to było coś w miarę prostego, ale nie oklepanego.
> To dla mnie naprawdę ważna sprawa plooosie, pomóżcie!
> Pozdrawiam i z góry dziękuje Dorunia

A stare czy młode przyczłapią? i jaka okazja?
Wkn

1. Data: 2001-07-27 08:43:31

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A stare czy młode przyczłapią? i jaka okazja?
> Wkn

Problem w tym że jest to młodzieżowe towarzystwo dużo młodsze od nas. Mąż
prowadzi czasem takie spotkania z młodzieżą i trzeba ich dobrze nakarmić.
Dorunia

1. Data: 2001-07-27 08:47:24

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jr9ia$r5p$...@n...tpi.pl...

> Problem w tym że jest to młodzieżowe towarzystwo dużo młodsze od nas. Mąż
> prowadzi czasem takie spotkania z młodzieżą i trzeba ich dobrze nakarmić.
> Dorunia

Ja to bym im machnęła wielki gar spagetti ze sosem :) młodzieżówa to chyba
lubi, tak mi się zdaje.
A potem ciacho i się najedza że hej! A jak myslisz, że nie, to coś innego
wymyslimy.

Wkn

1. Data: 2001-07-27 09:15:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia wrote:

> Problem w tym że jest to młodzieżowe towarzystwo dużo młodsze od nas. Mąż
> prowadzi czasem takie spotkania z młodzieżą i trzeba ich dobrze nakarmić.

Jak bardzo młode to McDonald :))

sadyl

1. Data: 2001-07-27 09:41:07

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Mąż

> Jak bardzo młode to McDonald :))
>
> sadyl

Dobra na 20 McDonald?
Dorunia

1. Data: 2001-07-27 10:26:24

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

: Jak bardzo młode to McDonald :))
:
: sadyl

Jak bardzo mlode to cos modnego. Przeciez w kuchni tez sa "modne przepisy".
W moich rejonach ostatnio modne sa np. lodeczki melona owiniete plastrem szynki.

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-27 10:44:12

Od: "Ewusia" <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrób zapiekankę , podaję kolejność układania od dołu :
1. ugotowane ziemniaki pokrojone w plasterki
2. cebulka (surowa)
3. bazylia, sól, pieprz,czosnek
4. kiełbaska pokrojona w plasterki
5. jajka pokrojone w plasterki
6. natka pietruszki
7.zółty ser starty na tarku
8. jeszce raz to samo od początku.
Na wierzch kładziemy wiórki masła i do piekarnika na 40 minut.

podaje się z żurkiem do picia w kubeczku lub z surówkąz białej kapusty.

Jest pycha.

1. Data: 2001-07-27 10:58:32

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie, wlasnie dzis przyjezdza moja mlodziez studencka
i sobie zamowila wlasnie zapiekanke.
Ja na wierzch polewam jajka rozbeltane ze smietana, pzrmezanem i ziolami
mlodemu te kalorie i cholesterole
jakos sie przetrawia i spala, a jaka pycha!!
Barbara

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-07-27 12:52:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

kurczak w sosie beszamelowym.

Krysia

> [...]
>Chciała bym by to było coś w miarę prostego, ale nie oklepanego.
>To dla mnie naprawdę ważna sprawa plooosie, pomóżcie!

K.T. - starannie opakowana

przepis na gofry poszukuje
coś z kurkami
Sopot - lato 2001