Kolacja urodzinowa

1. Data: 2000-07-21 17:00:23

Temat: Kolacja urodzinowa
Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy!
Czy mozecie podsunac mi jakis pomysl na kolacje urodzinowa? W przyszly
piatek przychodzi do mnie kilka osob na takie male, wieczorne spotkanko.
"Slodkosci" mam mniej wiecej sprecyzowane (ale nie obraze sie o jakies
ciekawe pomysly ;-)). Chcialabym, zebyscie doradzili mi jakies danie "na
cieplo". A moze tez jekies salatki? Sama juz nie wiem...
Bede wdzieczna za pomoc.
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2000-07-22 08:27:32

Temat: Re: Kolacja urodzinowa
Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawe pomysly ;-)). Chcialabym, zebyscie doradzili mi jakies danie "na
> cieplo". A moze tez jekies salatki? Sama juz nie wiem...

Na mojej stronie (http://pk.linux.gda.pl) znajdziesz kilka przepisow na
wspaniale, wyprobowane salatki. Mysle, ze na Twoje przyjecie doskonale
by byly: salatka grecka, grecka z makaronem, prowansalska, z tuńczyka,
albo z awokado (rewelacyjna - przepis bedzie w poniedzialek) - wybor
nalezy do Ciebie :-). Ja przy podobnych okazjach wlasnie je serwuje -
znajomi sa zachwyceni. Zaleta jest takze to, ze mozna zawsze poprosic o
pomoc rodzinke - kroic kazdy potrafi, wiec nie moze sie nie udac!
Pozdrawiam,
Iza

_________________
Chcesz poznać mnie od kulinarnej strony?
Odwiedź: http://pk.linux.gda.pl/ Codziennie nowe przepisy!

1. Data: 2000-07-22 21:46:19

Od: "Magda K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller napisał(a):

> [...]
> ciekawe pomysly ;-)). Chcialabym, zebyscie doradzili mi jakies danie "na
> cieplo". A moze tez jekies salatki? Sama juz nie wiem...
Polecam tarte z ciasta francuskiego ( mrozone ciasto francuskie mozna kupic w
dobrych supermarkteach - najlepsze i najdrozsze jest od Bliklego - w
granatowych kartonikach)-moze byc z róznego rodzaju nadzieniem.Ja osobiscie
najbardziej lubie z lososiem wedzonym z brokulami.Inna wersja to brokuly + ser
zolty + papryka lub pod z miesem pod beszamelem.
Danie z ciasta francuskiego robi wrazenie i w sumie nie jest pracochlonne.

Jesli chcesz przepis to daj znac.

Pozdrawiam

Magda

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-07-24 11:41:01

Od: Theli <k...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller napisał(a):

Chcialabym, zebyscie doradzili mi jakies danie "na
> cieplo".

Piersi z kurczaka lub indyka w ciescie kokosowym. Przepis byl kilka
miesiecy temu we ,,wrozce" (tak, tak, nie smiejcie sie). Troche
czasochlonne, ale sprawdzone na imprezach i naprawde pyszne i
oryginalne. Jak chcesz, przepis podesle jak wroce do domu, nie pamietam
dokladnie proporcji.

pozdrawiam
theli

1. Data: 2000-07-25 06:16:59

Temat: Odp: Kolacja urodzinowa
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalam przepisu na salatke z awokado i nie znalazlam :(

Dorota

Użytkownik iziak <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...wp.pl...

_________________

1. Data: 2000-07-25 13:16:40

Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukalam przepisu na salatke z awokado i nie znalazlam :(
>
> Dorota

tak, przez pomylke usunelam ja ze spisu salatek, ale dzis przed 9 rano
zostala ponownie dodana, czy sprawdzalas? zapewniam, ze juz jest.
Pozdrawiam,
Iza
_________________

1. Data: 2000-07-26 10:34:33

Od: "Dorota Grabińska" <p...@p...coml> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller napisał(a) w wiadomości: <3...@k...net.pl>...
> [...]
>Aneta
>Najlepszy bedzie indyk duszony w piwie z ryzem ( pychotka-smakotka)Goscie
beda usatysfakcjonowani!Recze za to.

parowki
przepis na buritto
RE: Kur...