Kolana

1. Data: 2001-12-09 11:17:44

Temat: Kolana
Od: "robert" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat wraz z nadejściem zimy pojawia sie problem z kolanami. Zaczelo
się w wieku 20 lat kiedy to zimą odmroziłem sobie kolana. Pózniej przez
kilka miesięcy był spokój aż przeciążyłem sobie kolana jazdą na rowerze.
Przez mniej wiecej dwa tygodnie miałem nogi jak kołki a chodzenie sprawiało
mi ból. Byłem u lekarza dostałem maść i przeszło mi to. Od tematej pory (4
lata) byłem kilkakrotnie u różnych lekarzy z tym problemem. Robiłem badania
np. reumatologiczne które nic nie wykazało. Wszystko według nich jest OK.
Moim zdaniem nie jest OK. Kazdy z lekarzy gdy usłyszał, że biegam lub jeżdzę
na rowerze twierdził, że to przeciążenie i zalecał oszczędzanie się lub też
że inni tak mają i długo żyją.
Obecnie każde wyjście na zewnątrz budynków skutkuje bólem kolan (zimą).
Szybko marzną i sprawiają problemy przy chodzeniu. Codziennie rano czuję, że
kolana są sztywne, trzeba je trochę rozruszac i wtedy jest OK. Pojawiają się
małe kurcze. Tak jakby ścięgna na chwilę stały się stalowe i wtedy każdy
krok sprawia lekki ból. Czesto czuję też pulsowanie w kolanach (tylko w
sytuacji gdy siedze).
Poza tym uprawiam sporty, biegam. Nie sprawia mi to problemów.

Co o tym sądzicie jest sie czym martwić ?
Jak dbać o kolana aby długo pozostały sprawne ?

Pozdrawiam Robert

2. Data: 2001-12-09 12:30:29

Temat: Re: Kolana
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na bol kolanowy nie ma rady ... trzeba cwiczyc, rozciagac sie, moze i
zabiegi takie jak krio... by sie przydaly. ja to przerabiam cos od 11 lat
:)))

3. Data: 2001-12-09 13:34:57

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia napisał(a):

> na bol kolanowy nie ma rady ... trzeba cwiczyc, rozciagac sie, moze i
> zabiegi takie jak krio... by sie przydaly. ja to przerabiam cos od 11 lat
> :)))

Dodam jeszcze, że bardzo pomocne mogą okazać się zabiegi w gabinecie
fizykoteraupetycznym...A więc naświetlania lampami, prądy itp.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Pragnienie jest ojcem myśli*

4. Data: 2001-12-09 19:07:24

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia napisał(a):

> [...]
> :)))

Dodam jeszcze, że bardzo pomocne mogą okazać się zabiegi w gabinecie
fizykoteraupeutycznym...A więc naświetlania lampami, prądy itp.
Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdy pieniądze mówią, prawda milczy*

Nadmierny wzwod
Skaza białkowa ....
thc a krazenie krwi
nadwrażliwośc jelita - pomocy
cysta ponawiam bo pilne - odnosi sie do kilku pytan