Kolczaste owoce

31. Data: 2004-09-29 19:43:21

Temat: Re: Kolczaste owoce
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> To co napisał Tadeusz,to jest właściwa wiadomość.I humor poprawi,
> i wykorzystać można.A dla mnie wyjątkowo cenna,napiszę otym
> w swojej następnej ofercie.

:-)I tak zrodzi się nowa uwspółcześniona legenda o cudownych właściwościach
datury:-)

:-)Ciekawe z jakich źródeł historycznych korzystał Tadeusz, ale możliwe że
historycy Ci pominęli bardzo istotną wiadomość ---> mianowicie, że ową maść
musiała wcierać Indianka, a maść działała najlepiej jeżeli owa Indianka była
w wieku 20-25lat i miała nr telefonu 90-60-90.:-)
I to byłoby nawet do przyjęcia i wykorzystać można:-)))

> Kto to wypróbuje?

Jeśli załatwisz Indiankę do wsmarowywania to jestem pierwszy w kolejce:-))))

A coś o związkach czynnych Datury: wpisz w Google: alkaloidy tropanowe,
tropina, L-hioscyjamina, skopolamina, atropina, mam nadzieję, że w sieci
jest coś mądrego na ten temat (na pewno na stronie Łukasza Ejsmonta, o ile
poprawił ortografy:-))

Pozdrawiam
p...@r...pl

32. Data: 2004-09-29 19:59:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]

była
> w wieku 20-25lat i miała nr telefonu 90-60-90.:-)

A jak inny wiek i inne wymiary, to co....na złom? :(((

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2004-09-29 20:06:47

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:

> A jak inny wiek i inne wymiary, to co....na złom? :(((

E tam, na kompost ;-))
Pozdr. Jurek

34. Data: 2004-09-29 20:11:50

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A jak inny wiek i inne wymiary, to co....na złom? :(((

No nie wiem, to trzebaby ustalać empirycznie:-)))

Ale myślę, że dla tych co już myślą o smarowaniu sobie czegokolwiek w
jakimkolwiek celu -> taki wiek i wymiary byłyby bardzo pomocne (mówię tu
głównie o fizjologii:-))

Pozdrawiam
p...@r...pl

35. Data: 2004-09-29 21:11:01

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale myślę, że dla tych co już myślą o smarowaniu sobie czegokolwiek w
> jakimkolwiek celu -> taki wiek i wymiary byłyby bardzo pomocne (mówię tu

No właśnie...czyli kobieta po trzydziestce jest już nieatrakcyjna, tak to
można tłumaczyć, narażasz się Piotrze, narażasz.... :((
Empirycznie, po takim tekście, żadna nie da Ci tego sprawdzić... ;))

Pozdrawiam
Kaśka

36. Data: 2004-09-29 22:01:01

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał

> No właśnie...czyli kobieta po trzydziestce jest już nieatrakcyjna, tak to
> można tłumaczyć, narażasz się Piotrze, narażasz.... :((

:-))De facto to naraziłem się się w przedziałach 18-19,92 w latach i od
25,09-nieskończoność :-)) ale na szczęście.....

> Empirycznie, po takim tekście, żadna nie da Ci tego sprawdzić... ;))

.... mnie wcierać nie kazano:-)))))
(jeszcze:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

37. Data: 2004-10-01 18:07:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

witaj
:)
mi bardzo zalezaloby na tych nasionkach
:)
w zamian wyslalabym Tobie nasiona paru swoich traw
wydawalo mi sie
ze widzialem ostatnio pare kwiatostanow na Zubrowce
:)
moj adres
Tadeusz Smal
64-320 Buk
ul.Dworcowa 9
:)
podaj oczywiscie swoj adres
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

38. Data: 2004-10-01 18:24:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

upssss
mialo isc na priv
:)
> [...]

> w zamian wyslalabym Tobie nasiona paru swoich traw
> wydawalo mi sie
> ze widzialem ostatnio pare kwiatostanow na Zubrowce

Jak dowieźć Ziemie do ogrodu?
Jak dowieźć ziemię do ogrodu?
Jaką ziemię dowieźć do ogrodu?
Jaka to roślina???