Kolczyki na szydełku + zazdrostki

1. Data: 2006-10-19 13:18:08

Temat: Kolczyki na szydełku + zazdrostki
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętam, że któraś szukała... Robię porządki w swoich zbiorach i
odkryłam jakąś gazetkę z biżuterią na szydełku (Bijuterias em croche) -
nie ma tego wiele, ale kilka - 9 naszyjników, 3 pary kolczyków i 2
bransoletki.

Znalazłam też starą Dianę z zazdrostkami, po niemiecku, jeszcze sprzed
czasów Euro ;) (może ja ślepa ale nie widzę tam roku).

Jak któraś chce, zapraszam na priv :).

--
Pozdrówki,
Aneczka

2. Data: 2006-10-19 16:11:27

Temat: Re: Kolczyki na szydełku + zazdrostki
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):
> [...]
>
> Znalazłam też starą Dianę z zazdrostkami, po niemiecku, jeszcze sprzed
> czasów Euro ;) (może ja ślepa ale nie widzę tam roku).

To ja się ładnie uśmiecham :-)

Marzena
h...@w...pl

3. Data: 2006-10-19 18:29:26

Od: "Zuzanna Kuczyńska" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian <c...@c...pl> napisał(a):

> Ja również. t...@p...onet.pl.
Już dziekuję

4. Data: 2006-10-19 19:50:47

Od: "Tonia" <G...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To ja poproszę na adres: G...@p...fm Z góry dziękuję, Tonia

5. Data: 2006-10-20 06:34:59

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonia wrote:

> To ja poproszę na adres: G...@p...fm Z góry dziękuję, Tonia

Do wszystkich trzech pań. Aneczka napisała wyraźnie, ze prośby na priva,
czyli na jej prywatny adres mailowy! Nie na grupę!

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-10-20 11:00:51

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Do wszystkich trzech pań. Aneczka napisała wyraźnie, ze prośby na priva,
> czyli na jej prywatny adres mailowy! Nie na grupę!

Dobrze, dobrze. Tylko już nie krzycz ;-)

Marzena

7. Data: 2006-10-20 12:27:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian wrote:

> Dobrze, dobrze. Tylko już nie krzycz ;-)

Przecież nie krzyczę, małymi literami pisałam ;)

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-10-20 17:13:34

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Przecież nie krzyczę, małymi literami pisałam ;)

Ale dwa wykrzykniki były ;-P

pozdrawiam
Marzena

9. Data: 2006-10-21 11:29:43

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):
> Jak któraś chce, zapraszam na priv :).

Kochane, wysłałam dziś do wszystkich, które wysłały mi prośby na maila.
Jeśli któraś nie dostała (nie dostanie w ciągu kilku godzin), dajcie
znać. :)
Na razie nie widzę powrotów (dzięki :) ), więc mam nadzieję, że wszystko
dotrze jak dojść ma :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

10. Data: 2006-10-21 11:47:08

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):
> Kochane, wysłałam dziś do wszystkich, które wysłały mi prośby na maila.
> Jeśli któraś nie dostała (nie dostanie w ciągu kilku godzin), dajcie
> znać. :)

Oczywiście dajcie znać na maila, nie na grupę ;)

I jak któraś jeszcze nie pisała, a jest zainteresowana, to oczywiście
też zapraszam (zaznaczam, bo przed chwilą dostałam maila z pytaniem, czy
nie jest za późno skoro już rozesłałam - nie, nie jest :) ).

--
Pozdrówki,
Aneczka

Samodzielne wykonywanie dzianiny