Re: Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.

Subject: Re: Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 2 Sep 2018 12:15:21 +0200

W dniu 2018-09-02 o 10:39, LeoTar Gnostyk pisze:
> Dla mniej wtajemniczonych podaję, że mieszkam, w PDPS w Ostrowie, od 17 sierpnia
2000 r. Stałem się mieszkańcem niewygodnym dla dyrekcji od czasu gdy w maju 2018
ujawniłem przemoc personelu w stosunku do mieszkańcôw i opisałem tę sytuację w Sieci.
Od tego czasu polowano na moje potknięcie. Za takowe uznano moją akcję samoobroną,
gdy poniżani przez personel mieszkańcy zaczęli atakować mnie. Wydarzyło się to
właśnie 28 lipca b.r. kiedy to zabrano mnie do szpitala psychiatrycznego w Miliczu.
Na obserwację, ktôrą zakończono 31 sierpnia. Niestety, PDPS odm9wił przyjęcia mnie
"na stan", mimo tego że za każdy miesiąc pobytu w Domu płacę prawie 3000 zł.

> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk

To zmienia postać rzeczy. Myślałem że tam pracujesz i w trakcie pobytu w
szpitalu zwolniono Cię.

Czym konkretnie motywują to skreślenie z listy lokatorów?

3000zł? Przecie za taką kasę można wynająć jakieś luksusowe lokum w
centrum Warszawy..