Re: Kolejna z problemami ;-)

From: "Kaśka" <z...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kolejna z problemami ;-)
Date: Mon, 7 Jun 2004 21:53:51 +0200
Sender: z...@o...pl@smp-ro2.olsznet.ec.pl

Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ca2gfj$397$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Kaśka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
Tak,
> zawsze
> "mną",
>
> jeśli znasz języki obce, najlepiej angielski
> to prosto i w miarę bezstresowo można zarabiać
> tu korepetycje, tam jakaś szkoła wieczorowa
> po pare godzin, tu tłumaczenie ;)
> i jesteś sobie panią ;)
>
> a tak naprawdę to mam podobny problem co ty
> więc z uwagą czytam wątek
>
> pozdrowienia
>
> natalia
Jasne, fajne sobie mieć dizsiaj korepetycje tu, jutro tam - póki jestem (w
miarę piękna i młoda!) A co ze składkami na emeryturę? Wiem, większość
"pięknych i młodyzh" o tym dzisiaj nie myśli - ja niestety! zaczęłam (może
jeszcze nie jestem wybitnie stara, ale powiedzmy - leciwa hihihi) Ja o tym
właśnie myślę najbardziej. Teraz tak czy siak dam sobie rade, ale co stanie
się ze mną za te paredziesiąt (wcale nie tak dużo) lat? Kiedy nie będę już
tak atrakcyjknym "towarem"? Chodzi mi o to9, zeby noja obecna działalność
zgwarantowała mi przyszły byt, kiedy b edę stara, brzydka, zniedołężniała.
Potrebuję umowy o pracę ze wszelkimi świadczeniami. I tu powstaje problem.
Zwłaszcza, że póki co, mam jeszcze rodzinę, która w "razie czego" w większym
lub mniejszym stponiu mi pomoże. Jak będzie za trzydzieści lat?
Czy jestem głupia, bo dzisiaj martwię się, co będzie za trzydzieści lat?

Kaśka