Kolejna zabawka szatana :)

1. Data: 2017-06-06 11:51:23

Temat: Kolejna zabawka szatana :)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
/diabeł-w-rękach-nastolatków/ar-BBC8UrD

I oni chcą obronić Europę przed islamistami :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-06 12:19:16

Temat: Re: Kolejna zabawka szatana :)
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
/diabeł-w-rękach-nastolatków/ar-BBC8UrD

> I oni chcą obronić Europę przed islamistami :):)

Następna manipulacja z cyklu "a Terlikoski powiedział", no to se wchodzimy i
sprawdzamy.

Pedagodzy i psychologowie coraz częściej kwestionują jej terapeutyczne funkcje.
Zwracają uwagę, że przynosi ona odwrotny skutek. Dzieci stawały się jeszcze bardziej
nadpobudliwe i zdekoncentrowane. Decyzja nauczycieli była jednoznacza - zakaz
przynoszenia zabawki do szkoły
Zabawkę wzięła pod lupę amerykańska komisja do spraw bezpieczeństwa produktów
konsumenckich. Test nie wyszedł pomyślnie. Odnotowano bowiem wiele przypadków
połknięć elementów zabawki, które skończyły się w szpitalu.

A te 666, no cóż. Każdy doda coś od siebie:)
Poza tym jest duże podejrzenie do takich portalików, że niby judeochrzescijańskie i
jątrzą:)

Wystarczy tylko zajrzeć na judeochrześcijański ,,portal poświęcony" ,,Fronda", żeby
się przekonać, nie tylko, że wojna wisi na włosku, ale że zakończy się ostatecznym
zwycięstwem naszej niezwyciężonej armii
http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3854

cyt.
Terlikowskiego wypychają z prawicowych mediów. Niedawno wyrzucili go z "Frondy"

Jak go wyrzucili, to założył se inny portal judeochrzescijański i być może
dalej pajacuje:)

3. Data: 2017-06-06 12:26:54

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
/diabeł-w-rękach-nastolatków/ar-BBC8UrD

> I oni chcą obronić Europę przed islamistami :):)

Upraszczając, Terlikoskiego już pogonili. A skoro kościół już się odciął
od niego za pajacowanie, kogo masz na myśli pisząc "oni"?

4. Data: 2017-06-06 12:47:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:19, Bytomir Kwasigroch pisze:
> [...]
konsumenckich. Test nie wyszedł pomyślnie. Odnotowano bowiem wiele przypadków
połknięć elementów zabawki, które skończyły się w szpitalu.

I gdzie ty tu widzisz manipulację? Co to ma wspólnego z szatanem,
diabłami czy innymi bredniami?
To, że jakieś dziecko połknie plastikowego żołnierzyka to dzieło szatana?
Skup się.

> A te 666, no cóż. Każdy doda coś od siebie:)

No i właśnie o te "no cóż" się rozchodzi. Wszystko trzeba wam tłumaczyć
jak dzieciom?

> Poza tym jest duże podejrzenie do takich portalików, że niby judeochrzescijańskie i
jątrzą:)

Aaaa... kolejny spiskowiec :)
Religianci nie potrzebują teorii spiskowych żeby jątrzyć :)

> [...]
żeby się przekonać, nie tylko, że wojna wisi na włosku, ale że zakończy się

Dobre :)

> [...]
>

> Jak go wyrzucili, to założył se inny portal judeochrzescijański i być może

Nic nowego. Religianci zawsze się między sobą żarli i żreć się będą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-06-06 12:53:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:26, Bytomir Kwasigroch pisze:
/diabeł-w-rękach-nastolatków/ar-BBC8UrD

> Upraszczając, Terlikoskiego już pogonili. A skoro kościół już się odciął
> od niego za pajacowanie, kogo masz na myśli pisząc "oni"?

Religiantów. W tym przypadku naszych, Europejskich.
Kościół się odciął od Terlikowskiego? Serio?
A dużo im zostało jeszcze takich pajaców, od których się nie odcięli?
Jak już się odetną od wszystkich pajaców, to kościół zniknie i powstanie
kościół pajaców :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-06 13:13:08

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> A dużo im zostało jeszcze takich pajaców, od których się nie odcięli?
> Jak już się odetną od wszystkich pajaców, to kościół zniknie i powstanie

Mówię ci, ten Terlikoski to opcja jątrząca. On tam wkleja z innych
judeochrzescijańskich portali:) A te portale to czasem szwindel jest.

Już raz ich przylukałem. Masz:

http://cudajezusa.pl/kontakt/ tel 17 307 02 30
jak i tu:
http://www.e-df.pl/ strony już nie ma, zmienili nazwę, ale ich ogłoszenia
w googlu jeszcze są z tym samym numerem telefonu

eDF Inteligencja Finansowa
tel. 17 307 02 30
g...@e...pl
http://tinyurl.com/y8b2uyfs

Co ty na to? Znaczy na identyczne nr. telefonów?

7. Data: 2017-06-06 13:20:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 13:13, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Co ty na to? Znaczy na identyczne nr. telefonów?

Ja na to, że to bez związku z tematem celowo, aby przy okazji
zareklamować oszołomskie strony fanatyków religijnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-06-06 13:30:24

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ja na to, że to bez związku z tematem celowo, aby przy okazji
> zareklamować oszołomskie strony fanatyków religijnych.

Ale chodzi tylko o zbieżność numerów telefonów, między stroną
cudajezusa.pl, a stroną o inżynierii finansowej:)

Czary za kasę, a nie za drobniaki
Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy