Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza

21. Data: 2017-04-29 14:47:33

Temat: Re: Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
news:59045564$0$15191$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>>> news:ebb8d4f5-5f3c-4943-a1b1-ca3f2da00d26@googlegrou
ps.com...

> Tak, kurwo.

Dlaczego tak ubliżasz innym grupowiczom? W czym ci to pomaga?
--
Chiron

22. Data: 2017-04-29 14:48:50

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]
Dlaczego wycinasz moje wypowiedzi, i odnosisz się nawet do jednego wyrazu?
Czyżby zrozumienie jednego- kilku zdań przekraczało twoje możliwości?

--
Chiron

23. Data: 2017-04-29 17:28:43

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

Ponieważ jesteś debilem.

24. Data: 2017-04-29 17:29:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]

Bo to prawda.

25. Data: 2017-04-29 19:48:28

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=====================================
Wiesz- kupili własnościowe na Retkini. Wiesz- przynajmniej ich już nie
obchodzi śnieg na dachu czy tym podobne rzeczy.Czy ja wiem, czy tak dużo
pieniędzy dostali? Twierdzą, że starczyło na mieszkanie.

Te ich domy podobno są do sprzedania i pewnie jakieś biura tam powstaną bo przy
autostradzie, najlepiej opłaca się jakieś firmy otwierać. Retkinia jest droga i
gdybym ja miał taką ofertę, to też bym się wyniósł jak oni, bo to był potwory błąd
przeprowadza się z retkini tutaj. Ja na okres 2 miesięcy mieszkałem na Dąbrowie, bo
mi strażacy z policją okno wywalili, zobaczyli śpiwór i myśleli że trup. W mieście
jest zupełnie inaczej odpocząłem.

26. Data: 2017-04-29 22:08:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 10:57, Ghost pisze:

> [...]
>
> Nic na to nie poradzę, mam tak od małego, gdy mamusia zamiast mnie
> czesać, prasowała mi włosy gorącym żelazkiem.

Tylko Szczera rozmowa z mamusią może rozwiązać ten problem.

Dębska

27. Data: 2017-04-29 22:27:43

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Ponieważ jesteś debilem.

Aha- napisałeś, że wyrywasz z kontekstu pojedyńcze wyrazy i wyłacznie do
nich się do odnosisz dlatego, że ja jestem debilem. Ciekawie piszesz, ghost
:-)

--
Chiron

28. Data: 2017-04-29 22:32:38

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

[...]

No cóż- z chęcią bym się wyprowadził pod miasto...no ale póki co- nie mam
kasy. No ale mam nadzieję :-). Wiesz- swoboda, żaden sąsiad nie pójdzie na
skarge do spółdzielni ani nie zadzwoni po policję- bo zrobiłem grilla na
balkonie czy całą noc pracowałem- kręcąc się po mieszkaniu, przez co ten z
dołu nie mógł zasnąć. I wcale mi nie byłoby teskno za miastem

--
Chiron

29. Data: 2017-04-30 01:32:45

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

A to ciekawe, bo ja całe życie mieszkając na Retkini, nigdy nawet nie byłem na
komisariacie, a po przeprowadzce nagle stałem się " wielkim bandytą ".
Ostatnio nawet wyszło co się u mnie z prądem stało, że wystawiono rachunek na 15.
000 tysięcy. Policja liczyła kiedyś pobór i nic się nie zgadzało, a byłem ostatnio w
głównej siedzibie i panowie tutaj w Rzgowie z elektrowni, sobie lipny rachunek
wypisali, bo myśleli że im wpłace i oni zarobią. W mieście nie musiałem wszystkiego
pilnować, bo tu burak zawsze cwany chce okradać.

30. Data: 2017-04-30 08:58:24

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]
ps.com...

>Mamusia zamiast mnie czesać, prasowała mi włosy gorącym żelazkiem.

Cóż, to może co nieco wyjaśniać.

BTW cichodajko, zacznij szukać nowego - jak ty to piszesz - "silnego pana",
na jarkacza już nawet świry nie chcą głosować :-)

Co tak pusto?
Godność
Kiedy wreszcie??
Teoria LeoTara w świetle Anty-Edypa