Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza

31. Data: 2017-04-30 08:59:29

Temat: Re: Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

>Aha

No, wreszcie zajarzył.

32. Data: 2017-05-04 20:51:32

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Forsująca całkowity zakaz aborcji organizacja Ordo Iuris nie jest katolicka.
> Ordo Iuris ma ścisłe związki z brazylijską sektą TFP, potępioną przez katolicki
episkopat Brazylii.
> Założyciel sekty, niejaki Plinio Correa de Oliveira, kazał czcić siebie i swoją
matkę jak bóstwa.
> Wierni m.in. byli przetrzymywani w chlewiku i musieli kwiczeć jak świnie.
> Założyciele Ordo Iuris wyłudzali pieniądze od polskich katolików, przestrzegał
przed nimi m.in. "Gość Niedzielny".

Dlaczego więc darłeś mordę na pisiorstwo i katoli że niby to oni są
za zaostrzeniem prawa?

33. Data: 2017-05-05 09:17:43

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-04 o 20:51, franciszek_wenersky pisze:

przed nimi m.in. "Gość Niedzielny".

> Dlaczego więc darłeś mordę na pisiorstwo i katoli że niby to oni są
> za zaostrzeniem prawa?

Kolejny pislamski niedorozwój...
Bo też są za zaostrzeniem prawa. Zwykle sekty się wyrzynają nawzajem,
ale w niektórych kwestiach czasem są zgodne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-05-05 09:43:33

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Kolejny pislamski niedorozwój...
> Bo też są za zaostrzeniem prawa. Zwykle sekty się wyrzynają nawzajem, ale
> w niektórych kwestiach czasem są zgodne.
1. Glob krytykuje katolików za chęć zaostrzenia prawa do aborcji
2. Okazuje się, że w rzeczywistości za zaostrzeniem prawa to było Ordo Iuris
3. Glob stwierdza, że Ordo Iuris to nie katolicy
4. franciszek_wenersky wytyka Globowi tę nielogiczność
5. Kviat odpowiada: "Kolejny pislamski niedorozwój...Bo też są za
zaostrzeniem prawa. Zwykle sekty się wyrzynają nawzajem, ale w niektórych
kwestiach czasem są zgodne."

Logiki brak, Kviat. Zwykłej logiki. Jak widzę, tu nic się nie zmienia. :-)
No chyba że potrafisz to logicznie połączyć. No to poproszę :-)

--
Chiron

35. Data: 2017-05-05 11:47:47

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-05 o 09:43, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> 1. Glob krytykuje katolików za chęć zaostrzenia prawa do aborcji

I słusznie.

> 2. Okazuje się, że w rzeczywistości za zaostrzeniem prawa to było Ordo
> Iuris

Chyba w twojej alternatywnej.
Powtórzę, specjalnie dla ciebie bo jak zwykle nie dotarło:
W tej prawdziwej rzeczywistości obie te sekty są za zaostrzeniem prawa.

> 3. Glob stwierdza, że Ordo Iuris to nie katolicy

Bo sekta katolicka nie jest za zaostrzeniem? Jestęś śmieszny :)

> 4. franciszek_wenersky wytyka Globowi tę nielogiczność

Swoją głupotę wytyka.

> [...]
> niektórych kwestiach czasem są zgodne."
>
> Logiki brak, Kviat. Zwykłej logiki. Jak widzę, tu nic się nie zmienia. :-)

A czego znowu nie zrozumiałeś? Jak widzę, tu nic się nie zmienia :-)

> No chyba że potrafisz to logicznie połączyć. No to poproszę :-)

Jeszcze raz zapytam: a czego znowu nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-05-05 20:16:53

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> I słusznie.

> Chyba w twojej alternatywnej.
> Powtórzę, specjalnie dla ciebie bo jak zwykle nie dotarło:
> W tej prawdziwej rzeczywistości obie te sekty są za zaostrzeniem prawa.
No dobra, Kviat. Była mowa TYLKO o Ordo Iuris. No ale dlaczego w takim razie
mówić też o katolikach? Przecież za zakazem aborcji są i polscy muzułmanie,
Święci Dnia Ostatniego i jeszcze wielu innych ludzi. ROZUMIESZ?

--
Chiron

37. Data: 2017-05-05 23:22:40

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-05 o 20:16, Chiron pisze:

> No dobra, Kviat. Była mowa TYLKO o Ordo Iuris. No ale dlaczego w takim
> razie mówić też o katolikach?

Bo to siła przewodnia obecnego rządu.

> Przecież za zakazem aborcji są i polscy
> muzułmanie, Święci Dnia Ostatniego i jeszcze wielu innych ludzi.

I jest jeszcze kilku, którzy twierdzą, że Ziemia jest płaska, a bronią
elektromagnetyczną miesza się ludziom w umysłach. I co z tego?
Wymszają na rządzie jakieś zmiany prawne?

Czy to oni wprowadzili religię do szkół? Czy to oni wyłudzają dotacje z
budżetu? Czy to oni mają swoich funkcjonariuszy na etatach państwowych
opłacanych przez podatników? I w końcu, czy to oni mają jakiś wpływ na
rząd, który wymusza wprowadzanie praw religijnych?

Zacznij odróżniać religijny zakaz aborcji (religiantom nikt nie zabrania
stosowania się do swoich zasad), od zmuszania ludzi poprzez zmiany w
prawie do stosowania się do zasad religiantów.

> ROZUMIESZ?

ROZUMIESZ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2017-05-20 03:58:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky
> [...]

przed nimi m.in. "Gość Niedzielny".

Dlaczego więc darłeś mordę na pisiorstwo i katoli że niby to oni są

******
Jak nie są i nie nazwałbym tego zakazem aborcji gdy w projekcie chodzi po prostu o
zabijanie polek. Kościół oddziela się od tej sekty nie dlatego że nie popiera
aborcji, ale dlatego że nie jest wystarczająco podporządkowana, ich nie odpycha ryk
terrorysty katolickiego ale ryk swawolny bez polecenia kleru.

Co tak pusto?
Godność
Kiedy wreszcie??
Teoria LeoTara w świetle Anty-Edypa