Kolejny monolog

1. Data: 2006-04-30 22:12:34

Temat: Kolejny monolog
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne macie dość moich monologów, ale ten jest ostatni.

Na wstępie chciałam podziękować LeoTarowi, który mimowolnie mi dopomógł.
Sen-czym jest? Odpoczynkiem, regeneracją? Do niedawna niedoscigłym
marzeniem. Teraz? Tego się nie da wytłumaczyć.
Czuję spokój, bezgraniczny, przejmujący spokój. Ciszę. Po tylu latach w
końcu udało mi się osiągnąć spokój. Tak naprawdę to tego szukałam-nie
faceta, szczęścia, ale spokoju-wyciszenia.
Czy jestem szczęśliwa? A czy to ważne? Czy jest coś ważniejszego od braku
bólu, poczucia winy? Od wolności? Nie. Ale poszukiwanie spokoju przynosi
tylko większy ból.
Czas zwolnił. Płynie spokojnie, już nie pędzi, nie gna.
Nie ma przeszłości, która wraca w każdym śnie. Nie ma przyszłości, o którą
trzeba się martwić. Jest dziś, teraz. Liczy się przecież każda sekunda.
Sekunda, której nie trzeba liczyć. Ważny jest spokój. Ważna jest miłość.
Ważne jest unoszenie się.
Unoszenie się w czasie, w rzeczywistości, w teraz i tu. Płynięcie ponad
wszystkim, a jednocześnie wewnątrz wszystkiego.
Pewnie stwierdzicie, że zwariowałam, albo próbuję zwrócić na siebie uwagę,
albo wymyślicie coś innego. To nieistotne. Kiedy zrozumiecie co jest
naprawdę ważne to przestanie być istotne.
Dziękuję za "wysłuchanie".
I dobranoc.

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

2. Data: 2006-05-01 04:11:40

Temat: Re: Kolejny monolog
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N; <44553659$1@news.home.net.pl> :

> Czuję spokój, bezgraniczny, przejmujący spokój. Ciszę. Po tylu latach w
> końcu udało mi się osiągnąć spokój. Tak naprawdę to tego szukałam-nie
> faceta, szczęścia, ale spokoju-wyciszenia.

;))

Flyer
--
gg: 9708346

3. Data: 2006-05-01 04:47:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e341te$3oc$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Justyna N; <44553659$1@news.home.net.pl> :

> ;))

Choć będąc bardziej poprawnym w nazewnictwie nazwałbym ten stan amnezją
dysocjacyjną [za vB, lub dysocjacją] z pełną świadomością odrębności
tego stanu i możliwością trwania w nim.

Flyer
--
gg: 9708346

4. Data: 2006-05-01 05:34:17

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Choć będąc bardziej poprawnym w nazewnictwie nazwałbym ten stan amnezją
> dysocjacyjną [za vB, lub dysocjacją] z pełną świadomością odrębności

Czy Ty musisz wszystko szufladkowac, nawet to czego sam nie doswiadczyles?
A moze lepiej zastanowilbys sie i odpowiedzial sobie na pytanie dlaczego Ona
to napisala. I co sprawilo, ze moze sie wreszcie dobrze wyspac.

Pozdrawiam
LeoTar

Zapraszam na http://www.geocities.com/leotar/

5. Data: 2006-05-01 06:13:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e346kp$r91$1@inews.gazeta.pl> :

> Czy Ty musisz wszystko szufladkowac, nawet to czego sam nie doswiadczyles?

Nudny jesteś. Wiesz? [;))]

Flyer
--
gg: 9708346

6. Data: 2006-05-01 07:10:21

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LeoTar; <e346kp$r91$1@inews.gazeta.pl> :

> Nudny jesteś. Wiesz? [;))]

Wiem, ze trafilem w Twoj slaby punkt - Ty brachu nie masz zadnego
doswiadczenia a kreujesz sie na wszedobylskiego i wszechwiedzacego.

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

7. Data: 2006-05-01 07:13:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e34c8t$834$1@inews.gazeta.pl> :

8. Data: 2006-05-01 07:42:39

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> LeoTar; <e34c8t$834$1@inews.gazeta.pl> :

> Nudny jesteś. Wiesz? [;))]

Zabrakło Ci jezyka w gebie, ze musisz sie powtarzac?

9. Data: 2006-05-01 07:47:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e34e5f$cj1$1@inews.gazeta.pl> :

10. Data: 2006-05-01 07:49:13

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> LeoTar; <e34e5f$cj1$1@inews.gazeta.pl> :

> Nudny jesteś. Wiesz? [;))]

.. a na dodatek wstales lewa noga.;)

LeoTar

Zapraszam na http://www.geocities.com/leotar/

> Flyer

Dlaczego ludzie są złośliwi?
co zmienia ślub? ...lekarstwo na kłopoty w zwiazku (długie)
Zazdrość - najlepsza obrona jest
to tez takie zwierzatko
Niewygodne mam kapcie