Kolejny pomysł jak wykończyń państwo i rodzine finansowo.

61. Data: 2013-10-29 17:38:25

Temat: Re: Kolejny pomysł jak wykończyń państwo i rodzine finansowo.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 16:48, Ikselka pisze:

> No to jesteś wierząca, czy nie FKĄCU?
> Jesli nie, to nie pomyliłam się, a jesli tak, to... czego nie rozumiesz w
> argumentacji KK?

_w_niedziele___tak_maja_Niemcy__I.html

> O co chodzi? - przecież wyraźnie pisałam (czy też cytowałam) identyczne
> informacje.

Jakoś "identyczne".

Ewa

62. Data: 2013-10-29 17:39:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 16:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-29 16:12, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

_w_niedziele___tak_maja_Niemcy__I.html

> No to tym bardziej warto zamykać. Niech Niemiec nie okupuje polskich
> sklepów.

Nie będzie nam Niemiec polskich towarów germanił!

Ewa

63. Data: 2013-10-29 17:39:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 16:43, Ikselka pisze:

> Znajdą zatrudnienie u małych właścicieli. W pozostałe 6 dni tygodnia. I już
> nie jako niewolnicy.

Już.

Ewa

64. Data: 2013-10-29 18:59:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Oct 2013 17:37:24 +0100, FEniks napisał(a):

> To i dlatego reklamujesz.

Polecam.

--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

65. Data: 2013-10-29 20:06:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-10-29 16:12, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> I do tego warto przekonywać wiernych.
> Bo póki co wygląda to z grubsza tak, iż z jednej świątyni tabunami
> przemieszczają się do innej. Właśnie w niedziele.

ano, pod moim starym kosciolem stoi leclrek i dokladnie tak to wyglonda
A w Katowica w Silesia Center, wiadomo co...
.. a jak nie wiadomo, to tam jest kaplica :-) z mszami, w niedziele

66. Data: 2013-10-29 20:40:39

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10/29/2013 01:42 PM, Ikselka wrote:

> Tobie pewnie nie, bo nie ma w czym, skoro akurat Ty wolisz prowadzić
> dziecko w niedzielę po zakupy mając na to czas cały tydzień, ponadto jako
> osoba źle nastawiona do KK a priori i nie znając zasad wiary katolickiej
> odrzucająca jego argumentację. Lecz moze jdnak warto byłoby się
> zainteresować, CO przemawia przeciw niedzielnemu handlowi:
>
> "(...)Co na ten temat mówi Kościół? Zdanie Magisterium w tej kwestii jest
> jednoznaczne i nie pozostawia wątpliwości. Wykonywanie prac niekoniecznych
> w niedziele i święta jest poważnym nadużyciem. Także traktowanie
> [...]

co w takim razie wedlug ciebie robi 98% katolikow w tych sklepach w
niedziele? gdyby argument o dniu swietym mial jakiekolwiek racje bytu,
to po prostu sklepy same by sie zamknely.

ktoz by do nich przychodzil?

67. Data: 2013-10-29 20:41:36

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10/29/2013 02:22 PM, Ikselka wrote:
> [...]
chodziła, a nie w parlamencie narzucać wszystkim.

> Durniu, chodzi o handel tzw wielkopowierzchniowy - małe sklepy mogą być
> czynne, o ile właściciel w nich sprzedaje, tępoto. Mozesz kupic bułki przy
> swoim domu, a nie do hipermarketu jechać, zmuszając ludzi do niewolniczej
> pracy cały tydzień tylko dlatego, że akurat w niedzielę nie masz co robić
> ze sobą albo dwóch bułek zapomniałes kupić w sobotę.

wlasciciele malych sklepow nie musza swiecic dnia swietego?
tez mi katolicy, phi

68. Data: 2013-10-29 20:45:04

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10/29/2013 04:48 PM, Ikselka wrote:

> No to jesteś wierząca, czy nie FKĄCU?
> Jesli nie, to nie pomyliłam się, a jesli tak, to... czego nie rozumiesz w
> argumentacji KK?

a odkad to wiara ma cos wspolnego z argumentacja kk?

69. Data: 2013-10-29 21:34:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 18:59, Ikselka pisze:

> Polecam.

Poleciałaś. 333-)

Ewa

70. Data: 2013-10-29 21:58:09

Od: judzin <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 13:11, Ikselka pisze:

> Czyli modlisz się. LOL

skąd ten wniosek? a jeśli nawet, to co cię tak w tym śmieszy? czy w
twoją katolicką tożsamość został wpisany brak tolerancji dla innych
wyznań bądź religii? biorąc pod uwagę, jaki autorytet stanowią dla
ciebie "mędrcy" w czarnych sukienkach, to pewnie tak. żałosne

Film na noc
Cz Polska to druga Rumunia?
Tematy zastępcze...
Zabić księdza.