Kołki - gdzie kupić?

1. Data: 2005-05-25 08:53:52

Temat: Kołki - gdzie kupić?
Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z uwagi na to, że jestem nowa na grupie chciałam wszystkich powitać i
zwracam się z pytaniem, czy ktoś orientuje się gdzie można kupić klocki do
robienia koronek klockowych? Przeszukałam google, ale niestety nic nie
znalazłam :(
Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

2. Data: 2005-05-25 09:14:47

Temat: Re: Kołki - gdzie kupić?
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z uwagi na to, że jestem nowa na grupie chciałam wszystkich powitać i
> zwracam się z pytaniem, czy ktoś orientuje się gdzie można kupić klocki do
> robienia koronek klockowych? Przeszukałam google,

Witaj cieplutko i rozgaszczaj sie na zawsze :)
Klocki do robienia koronek klockowych mozna zamowic w Hobby Studio(namiary w
FAQ grupki).

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82251 (Jan Pawel II)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0 (Damy I)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82390 (Damy II)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=84174 (szydelkowe roznosci)
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

3. Data: 2005-05-25 11:55:03

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzilam w katalogu,cena za 10 sztuk w opakowaniu 47,90 zl (bez kosztow
przesylki)
Pusia

4. Data: 2005-05-25 12:27:24

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> Sprawdzilam w katalogu,cena za 10 sztuk w opakowaniu 47,90 zl (bez kosztow
> przesylki)
> Pusia

To ja w takim razie dodam, że w Krakowie w pasmanterii przy Małym Rynku
są po 40 zł/10szt.
Kiedyś też można było zamówić klocki w Bobowej i zdaje się wychodziło
jeszcze taniej, ale telefonu trzeba poszukać w archiwum :)
Swoją drogą jeśli ktoś ma możliwość, to czasem bywają na eBayu (np.
niemieckim) i można kupić cały zestaw do klocków za rozsądną cenę jak
się dobrze trafi.
Pozdrawiam
Julita

[szydełko] czapeczki_link
[szycie]czapeczka dla dziewczynki
Szukam ciuszki dla niemowlaka-dziewczynki-j akies sukieneczki itp
Pomóżcie zamienić
Re: PASGALA - hurtownia w W-wa link