Kolor oczu

1. Data: 2002-07-19 23:23:58

Temat: Kolor oczu
Od: Zbigniew Świętkowski <y...@N...astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, czy kolor oczu może podlegać zmianie ?
(chodzi mi tu o zmianę w sposób naturalny)

pozdr.,
--
Zbigniew Świętkowski
<SPAM> #ostrowmaz - Kanał Ostrowi Mazowieckiej :-) </SPAM>

2. Data: 2002-07-20 10:42:55

Temat: Re: Kolor oczu
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się dowiedzieć, czy kolor oczu może podlegać zmianie ?
> (chodzi mi tu o zmianę w sposób naturalny)

Podczas choroby może się zmienić.
pozde

3. Data: 2002-07-21 20:44:44

Od: Zbigniew Świętkowski <y...@N...astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

"kakrysa" <k...@w...pl> wrote

> Podczas choroby może się zmienić.
Małe dzieci nie mają wszystkie niebieskich oczu ?

4. Data: 2002-07-21 21:08:59

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Małe dzieci nie mają wszystkie niebieskich oczu ?

Kurcze, głowy nie dam, bo koty (przynajmniej te moje dachowce :) miały przy
urodzeniu wielkie niebieskie oczęta.
Z ludźmi chyba podobnie, tylko, że nie którym to zostaje :)

5. Data: 2002-07-23 08:49:16

Od: "Ella J" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Świętkowski" <y...@N...astercity.net> napisał w
wiadomości > Małe dzieci nie mają wszystkie niebieskich oczu ?
ja miałam czarne. teraz piwne, czasem podpadają pod zielone ;-)
pozdrawiam
niestety nie-niebieskooka Ella

6. Data: 2002-07-23 18:04:31

Od: Zbigniew Świętkowski <y...@N...astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

"Ella J" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
> wiadomości > Małe dzieci nie mają wszystkie niebieskich oczu ?
> ja miałam czarne. teraz piwne, czasem podpadają pod zielone ;-)
Ja miałem niebieskie, obecnie zielono-szare :-]

ps. A podobno kolor oczu, normuje się już w wieku niemowlęcym
http://www.pfm.pl/u235/navi/169080/back/169079

--
Zbigniew Świętkowski
<> #ostrowmaz - Kanał Ostrowi Mazowieckiej :-) <>

Bile plamy na ciele
bóle kręgosłupa
Cielst - Rigevidon
piekielnie boli...