Komary

1. Data: 2005-06-03 14:33:17

Temat: Komary
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zaczyna się znów sezon "komarów". Moje dzieci rozdrapują swędzące
miejsca,potem te ukąszenia stają się wielkimi bąblami. Dotychczas jedyny
skuteczny srodek to Fenistil, zmniejsza dolegliwości, ale jest do
zastosowania "po". Czy znacie jakieś sposoby na zmniejszenie natarczywości
komarów? jak sprawić, żeby moje dzieci nie były dla nich tak łakomym
kąskiem?
Napiszcie proszę,
Małgosia

2. Data: 2005-06-03 14:54:48

Temat: Re: Komary
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> natarczywości
> komarów? jak sprawić, żeby moje dzieci nie były dla nich tak łakomym

Do zastosowania jest OFF i cała masa innych. Na moje dzieci działa -
znaczy się na komary :p
Zapytaj w aptece, ale i w super-hiper-marketach pełno tego na ogół
jest.
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

3. Data: 2005-06-03 14:56:21

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> Do zastosowania jest OFF i cała masa innych.

Do zastosowania 'przed' oczywiście :)
Ania

4. Data: 2005-06-03 20:26:25

Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do zastosowania 'przed' oczywiście :)
> Ania
> --
Tak, stosowałam wielokrotnie różne preparaty OFF, niestety jakby zupełnie
bez rezultatu. Tzn. rezultatem są okropnie duże swędzace bąble...

5. Data: 2005-06-03 21:14:54

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, stosowałam wielokrotnie różne preparaty OFF, niestety jakby
> zupełnie
> bez rezultatu. Tzn. rezultatem są okropnie duże swędzace bąble...

Był jeszcze kiedyś preparat o nazwie 'PANKO' śmierdział tak samo (jak
nie bardziej) jak te OFFY i inne, no i moich dzieci komary po tym nie
ruszały, ale w sumie po OFFie tez ich nie ruszają.
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

6. Data: 2005-06-04 17:57:54

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natarczywości
> komarów? jak sprawić, żeby moje dzieci nie były dla nich tak łakomym

Tu masz śmieszny (chyba) sposób na komary:
http://www.ftipky.cz/download.php?sekce=videa&id=422
&soubor=pikantni_omacka.mpg

Ania

7. Data: 2005-06-06 09:53:03

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy znacie jakieś sposoby na zmniejszenie natarczywości
> komarów? jak sprawić, żeby moje dzieci nie były dla nich tak łakomym

Moje dzieci i ja należymy do szczególnie smakowitych kąsków.
anilia i różne OFF-y nie zniechęcają tych krwiopijców.
U nas działa tylko AUTAN.
Pozdrawiam
Kasia+dziewczynki

Przyszedł ślimak - czy ktoś zna?!
Po testach dla V klasistów - chwalę się.
Urodziny 6-latka - gdzie w 3M jeśli nie McDonald
Makieta miasta - dziękuję
Testy do kl. III