Kominek w superstacji

91. Data: 2010-12-23 09:24:57

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4d1314c8$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

z.googlegroups.com...

> ale taki już jego urok ;)
>
> kiwiko

To mu ten urok i wdzięk trochę uortografimy :-)

MK

92. Data: 2010-12-23 09:25:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Właśnie. Dlatego nie unikam.
>
> Qra

A lenistwo?
Święte Dolce Vita, to pies?

MK

93. Data: 2010-12-23 09:32:57

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

[...]

> Tak naprawdę to niewiele Szanowna Qro, niewiele....
[...]

Ależ to mądre, Cna Tante Vilar, mądre...

P.

94. Data: 2010-12-23 09:36:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
> [...]
>
> Ależ to mądre, Cna Tante Vilar, mądre...
>
> P.

A tammmm... powiedziała Vilar robiąc skromne minki

:-)))))

MK

95. Data: 2010-12-23 09:39:51

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> A tammmm... powiedziała Vilar robiąc skromne minki
>
> :-)))))

No wiem, że a tammm, przecież to był żart.

Nie męczy Cię samej ta mądrościowa rola?

P.

96. Data: 2010-12-23 09:41:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No wiem, że a tammm, przecież to był żart.
>
> Nie męczy Cię samej ta mądrościowa rola?
>

> P.

A ja nie żartowałam???
O popatrz......

MK

97. Data: 2010-12-23 09:45:51

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> A ja nie żartowałam???
> O popatrz......

Ach. A co z moim pytaniem? Czy może cały czas żartujesz i po prostu bawi Cię
wygłaszanie komunałów oprószonych mądrościową mąką?

P.

98. Data: 2010-12-23 09:49:19

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Ach. A co z moim pytaniem? Czy może cały czas żartujesz i po prostu bawi
> Cię wygłaszanie komunałów oprószonych mądrościową mąką?

Nie, wróć, tym razem to nie komunał, tylko wysoce wątpliwa mądrość, a
czasami komunał.
Ale zwykle oprószone.

P.

99. Data: 2010-12-23 09:49:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ach. A co z moim pytaniem? Czy może cały czas żartujesz i po prostu bawi
> Cię wygłaszanie komunałów oprószonych mądrościową mąką?

Pawle, czy ty znasz samych prostych ludzi?
Bo ja niestety samych nieprostych.....

Bo piszesz tak, jakbym z wysadzonymi oczkami pisała tu coś pilnie
zeskrobywanego z szarych zwojów i pokładów życiowej mądrości.
A ja rzucam akurat coś od czapki...

I dorabiać do tego całą ideologię?
No weź....

Jak masz zły humor to kawy może się napij, albo i czego innego.
Na mnie nie licz.
I sam sobie oprósz :-PPPPP

MK

100. Data: 2010-12-23 09:50:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Nie, wróć, tym razem to nie komunał, tylko wysoce wątpliwa mądrość, a
> [...]

Wybacz, nie jestem w stanie traktować Cię poważnie.
Normalnie przekracza to moje możliwości.

MK

A co wy byscie zrobili?;)
SOL INVICTVS
Od dziś już z górki: