Kominek w superstacji

101. Data: 2010-12-23 09:55:09

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

news:iev5vn$v5f$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Pawle, czy ty znasz samych prostych ludzi?
> Bo ja niestety samych nieprostych.....

Och, jestem pod wrażeniem.
I dopiekłaś mi, że chyba się popłaczę.
Czy Ty czytasz to, co piszesz?
A może rzeczywiście stale rzucasz od czapki?

> Bo piszesz tak, jakbym z wysadzonymi oczkami pisała tu coś pilnie
> zeskrobywanego z szarych zwojów i pokładów życiowej mądrości.
> A ja rzucam akurat coś od czapki...

Nie, mam natomiast wrażenie, że od niechcenia rzucasz perły "mądrości",
takie w kobiecym mądrościowym stylu, kiwając głową i kiwania oczekując.

> I dorabiać do tego całą ideologię?
> No weź....
>
> Jak masz zły humor to kawy może się napij, albo i czego innego.
[...]

Jednorazowa dawka "mądrości" była zbyt duża.
Zbierało Ci/mi się od dłuższego czasu.
Weź się dziewczyno otrząśnij, bo w ten sposób szybciej się zestarzejesz.

P.

102. Data: 2010-12-23 09:55:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Wybacz, nie jestem w stanie traktować Cię poważnie.
> Normalnie przekracza to moje możliwości.
>
> MK

Brakło mu analnej wazeliny więc pudruje talkiem...

103. Data: 2010-12-23 09:56:21

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Wybacz, nie jestem w stanie traktować Cię poważnie.
> Normalnie przekracza to moje możliwości.

Świetny tekst. Mogę go sobie dać do sygnaturki?

P.

104. Data: 2010-12-23 10:03:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

105. Data: 2010-12-23 10:03:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetny tekst. Mogę go sobie dać do sygnaturki?
>
> P.
Nie krępuj się, MK

106. Data: 2010-12-23 10:04:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednorazowa dawka "mądrości" była zbyt duża.
> Zbierało Ci/mi się od dłuższego czasu.
> Weź się dziewczyno otrząśnij, bo w ten sposób szybciej się zestarzejesz.
>
> P.

Zauważyłam, że Ciebie trzeba od czasu do czasu mocniej kopnąć i wtedy
działasz znacznie lepiej.

MK

107. Data: 2010-12-23 10:20:13

Od: "glob" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> Widać że tobą nie rządzą głębokie namiętności, bo ich nie masz, a glob
> jest dziki, bo harem buduje, czyli moja silna namiętność rozwala okowy
> kultury, które ciebie zniewalają;)
>
> ____
>
> Glob jest dziki, Glob jest zły...
> Glob ma barrrrrdzo wielkie kły
>
> Dziś ty jesteś bestią.
>
> Berek.
>
> :-PPP
>
> MK

Jeszcze śpię i nie chce mi się gryść.:)

108. Data: 2010-12-23 10:21:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 10:56, Paweł pisze:

> Świetny tekst. Mogę go sobie dać do sygnaturki?

Hah, a jeszcze wczoraj myślałam sobie, że tak tu fajnie i szkoda będzie
opuszczać na kilka dni to "gniazdko szczęścia" :)

--
Pozdrawiam - Aicha

109. Data: 2010-12-23 10:22:57

Od: "glob" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> [...]
> Oni tacy są, więc w sytułacjach gdy czegoś nie obejmuje doktryna
> zachowują się jak jakaś wstrętna dzicz, bo o siebie dbali. Są mało
> wrażliwi na siebie, słabo siebie czują, są jakby w stanie znieczulenia
> do siebie. Czyli jest potrzebna wrażliwość skupiania się na sobie,
> czyli co ja czuję i wtenczas to koresponduje z rzeczywistością, tym
> samym dbamy o to jak wyglądamy w tej danej sytułacji nawet jak do
> szamba wpadniesz to zaczynasz śmiać się z siebie i to jest urocze.
>
> ___
>
> Globuś, wszystko dobrze, ale czy zamiast "sytuŁacji", moglibyśmy pisać

Nie nie mogę, bo nawet jak teraz napiszę dobrze sytuacji, to zobaczysz, że wiedząc o
tym jak się pisze, za kilka postów napiszę sytułacji.

110. Data: 2010-12-23 10:24:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hah, a jeszcze wczoraj myślałam sobie, że tak tu fajnie i szkoda będzie
> opuszczać na kilka dni to "gniazdko szczęścia" :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Phii, i tak będziesz za nami tęsknić.
Nawet w pończochach.